[track - electro] OBL @ that location - TFH

Eej, bedankt voor het luisteren. Met die kick zit ik al een tijdje te klungelen. ik heb er drie gelayerd (KPR77 kick zonder laag door de MS20 van Korg Legacy heen, 505 kick voornamelijk het mid en 808 voor het laag), waarbij ik de 808 gecompressed heb. Op mijn monitors (KRK Rokit 8) hoor ik die diepe 808 heel goed. Ook op een kleine boombox klinkt het nog steeds goed in verhouding. Heb je misschien nog tips?

Op mijn monitors (KRK Rokit 8) hoor ik die diepe 808 heel goed. Ook op een kleine boombox klinkt het nog steeds goed in verhouding.

Zolang ze niet uit de kelder komen zijn de kicks voor hem niet diep genoeg 8~

Ik vind persoonlijk de snare lekker maar niet bij deze stijl passen van mij mag daar een stuk meer hoog bij zitten ook iets feller, mss layeren met diezelfde snare maar dan door een hi pasfilter
Melodietje wat rond 5.01 naar voren komt zou ik iets vaker uit de filter laten ontsnappen. :smeris:
Enige wat ik in de track mis is een duidelijk opbouw, t kabbelt nu een beetje voort zonder echt duidelijk iets te doen. Nog een beetje aan sleutelen en herschikken begin is goed iig

Back