Wat doe ik hier ?

ano220424

in de ban
in de ban
Nee Jaw, ik wou gewoon ff weten voor wat dat knopje diende...:)

Ja dus, inderdaad aant soundchecken in Vorst Nationaal voor een of ander Uk bandje...

Welkom!

Welkom? Al meer dan 160 berichten gepost en zich nog afvragen wat ie hier doet :confused:

Computerflip

Computerflip

Sorry, maar ik heb 'wat doe ik hier' helemaal niet hier gepost, en dit was een onderdeel en reaktie van mij op de vraag door Yawgmoth aan welkje knopjes ik aant draaien was op de foto die ik posste in de thread : 'plaats eens een foto van jezelf' ergens anders op het forum.
Computerflip noemen ze dit en er waren dus ook enkele probleempjes met het Forum servertje waardoor dit allemaal hier terecht is gekomen. Duidelijk ?

Re: Computerflip

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Sorry, maar ik heb 'wat doe ik hier' helemaal niet hier gepost, en dit was een onderdeel en reaktie van mij op de vraag door Yawgmoth aan welkje knopjes ik aant draaien was op de foto die ik posste in de thread : 'plaats eens een foto van jezelf' ergens anders op het forum.
Computerflip noemen ze dit en er waren dus ook enkele probleempjes met het Forum servertje waardoor dit allemaal hier terecht is gekomen. Duidelijk ?

Nee mij nog niet helemaal!! :confused: Slap excuus om de migratieprobleempjes te gaan gebruiken hoor......... 8~

Doe eens wat beter je best! :bekdicht:

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

nee sukkel je hebt gewoon op de verkeerde knop gedrukt

Re: Re: Computerflip

Re: Re: Computerflip

Origineel geplaatst door matt second
nee sukkel je hebt gewoon op de verkeerde knop gedrukt

:D hardop lachend

wat een mod he? streng doch rechtvaardig!

Welkom, maarre... er zit hier al een ander lid met exact dezelfde naam :D

jezus mag het wat minder?

Jezus.jpg

{Lexicon galm op 10}

Nee, voor hen die de 'nieuwe thread' en 'reply' button niet uit elkaar kunnen houden is er geen genade

;)

Dankje Mike...als ik voor jou nog iets kan doen...la ma weten.

Kan iemand mij dan tenminste een keertje uitleggen hoe dit forum werkt en waartoe alle knopjes dienen ? Het loopt ook voortdurend fout he...

Silly me.

Origineel geplaatst door mikeandrews
Jezus.jpg

{Lexicon galm op 10}

Nee, voor hen die de 'nieuwe thread' en 'reply' button niet uit elkaar kunnen houden is er geen genade

;)

Harharhaw..!!

:D lache!

Back