Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Sorry, maar ik heb 'wat doe ik hier' helemaal niet hier gepost, en dit was een onderdeel en reaktie van mij op de vraag door Yawgmoth aan welkje knopjes ik aant draaien was op de foto die ik posste in de thread : 'plaats eens een foto van jezelf' ergens anders op het forum.
Computerflip noemen ze dit en er waren dus ook enkele probleempjes met het Forum servertje waardoor dit allemaal hier terecht is gekomen. Duidelijk ?

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Sorry, maar ik heb 'wat doe ik hier' helemaal niet hier gepost, en dit was een onderdeel en reaktie van mij op de vraag door Yawgmoth aan welkje knopjes ik aant draaien was op de foto die ik posste in de thread : 'plaats eens een foto van jezelf' ergens anders op het forum.
Computerflip noemen ze dit en er waren dus ook enkele probleempjes met het Forum servertje waardoor dit allemaal hier terecht is gekomen. Duidelijk ?
Origineel geplaatst door matt second
nee sukkel je hebt gewoon op de verkeerde knop gedrukt
hardop lachend Origineel geplaatst door matt second
nee sukkel je hebt gewoon op de verkeerde knop gedrukt
jezus mag het wat minder?

Origineel geplaatst door mikeandrews
![]()
{Lexicon galm op 10}
Nee, voor hen die de 'nieuwe thread' en 'reply' button niet uit elkaar kunnen houden is er geen genade
![]()
lache!