D draven Stamgast Lid sinds 20 februari 2008 Berichten 143 1 november 2008 #1 Is het mogelijk om de monomachine te recorden per aparte track? Voorbeeldje : Kick zit op lijn 1 in monomachine. Baslijn op lijn 2 in de monoùmachine. Is het mogelijk om dat te recorden op 2 aparte tracks in logic? Zo ja hoe??? thx
Is het mogelijk om de monomachine te recorden per aparte track? Voorbeeldje : Kick zit op lijn 1 in monomachine. Baslijn op lijn 2 in de monoùmachine. Is het mogelijk om dat te recorden op 2 aparte tracks in logic? Zo ja hoe??? thx
Hazes Vind ik leuk Lid sinds 19 december 2002 Berichten 6.361 Locatie Arnhem 1 november 2008 #2 De MM heeft 6 outputs, waar je je verschillende machines/ tracks naar kunt routen dus dat kan wel. Laatst gewijzigd: 1 november 2008
divi Ouwe rot Lid sinds 21 oktober 2002 Berichten 2.444 Locatie lalaland 1 november 2008 #3 indeed, de monomachine is een diepe bak waar je wel even de manual bij wil nemen hoor.
nomore Lintage Vid Lid sinds 6 Maart 2004 Berichten 4.101 Locatie amsterdam 2 november 2008 #4 divi schreef: indeed, de monomachine is een diepe bak waar je wel even de manual bij wil nemen hoor. Zie meer... dit zijn wel de heeel erge basics hoor, als je hier al een manual voor nodig hebt. Overigens kun je dus gewoon ook alle tracks aansturen per midi. midi 1 tm 6.
divi schreef: indeed, de monomachine is een diepe bak waar je wel even de manual bij wil nemen hoor. Zie meer... dit zijn wel de heeel erge basics hoor, als je hier al een manual voor nodig hebt. Overigens kun je dus gewoon ook alle tracks aansturen per midi. midi 1 tm 6.
seiko Unprofessional Abuser Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 1.509 Locatie Antwerpen 3 november 2008 #5 in mijn Monomachine zitten geen lijnen
divi Ouwe rot Lid sinds 21 oktober 2002 Berichten 2.444 Locatie lalaland 3 november 2008 #6 nomore schreef: dit zijn wel de heeel erge basics hoor, als je hier al een manual voor nodig hebt. Zie meer... bedoel ik. als je hier nog niet achter was is het écht tijd om de manual erbij te nemen
nomore schreef: dit zijn wel de heeel erge basics hoor, als je hier al een manual voor nodig hebt. Zie meer... bedoel ik. als je hier nog niet achter was is het écht tijd om de manual erbij te nemen