Welke omnipshere patch is het mooist?

Mindhunter

Ouwe rot
Welke patch van omnisphere vind jij het mooist???

Ik vind zelf de Choral Reef en Chorale Swell erg mooi. met 2 akkoorden kun je 3 minuten vol krijgen! :halleluja

ik vind de meegeleverde patches erg slecht, ik zou zo geen favoriet weten. Ik heb zelf al de nodige patches gemaakt zoals ik ze zelf mooi vind en dan is het echt een top synth.

Ik vind dit juist één van de weinige synths waarvan ik de presets mooi vind.

Ben wel eens benieuwd naar jouw patches. Zou je iets kunnen laten horen?

Ik vind dit juist één van de weinige synths waarvan ik de presets mooi vind.

Ben wel eens benieuwd naar jouw patches. Zou je iets kunnen laten horen?

ik vind de verhouding 'freak' patches tov muzikale bruikbare patches niet goed. Er zitten mij te veel freak patches in (overigens wel beter geworden na de soundlibrary update die veel patches toevoegde).

ik heb met name gewone sounds gemaakt. Ook wel evolving freak patches trouwens, 1 daarvan had ik hier al een keer gepost:

omnisphere eigen freak preset

van de gewone sounds zal ik binnenkort wel eens een demootje maken.

:) mooi, quif!

Heerlijk :luv:

ok doen we er nog 1,
omnisphere padje wat onder een intro van een track van mij loopt, alle sporen even uitgezet verder, alleen omnisphere padje gerenderd voor deze demo.

Preset naam: Ambient Distances Pad QR (aangepaste versie van een preset)

Attachments

• OmniIntro.mp3
    1.000,6 KB · Bekeken: 123
Laatst gewijzigd:
Very Nice, Quif.
Is er een mogelijkheid om die patches te krijgen? Ik vind de tweede vooral erg fraai.

Very Nice, Quif.
Is er een mogelijkheid om die patches te krijgen? Ik vind de tweede vooral erg fraai.

Ja vind ik ook, die 2e is ook wat meer bruikbaar dan die 1e in tracks.

als ik de complete set af heb zullen ze ongetwijfeld ergens op een omnisphere forum geshared worden, ik zal tegen die tijd je het adres wel even sturen.

very, very nice moods ,great sounds}:|
Ik moet dit softwarepakket toch eens beter onderzoeken:D
Greeeeeetz dre

very, very nice moods ,great sounds}:|
Ik moet dit softwarepakket toch eens beter onderzoeken:D

zeker doen,
eerste indruk vond ik zelf niet zo, maar na het doorwerken van de tutorial video's die je kunt downloaden uit het registered users gedeelte van spectrasonics werd de kracht van deze synth me pas echt duidelijk.

dat kan ik overigens iedereen aanraden die omnisphere heeft gekocht, de tutorial videos downloaden en deze even doorwerken. Er zitten zoveel nice to knows in deze synth dat je die niet doorhebt met even wat vrij experimenteren.

Back