bass-molecules
M'n waakhond .... !!
Origineel geplaatst door EDP
maar een cs2x is een rompler
dus dat maak hem gelijk niet meer geschikt om als eerste synth aan te schaffen ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door EDP
maar een cs2x is een rompler
Origineel geplaatst door King of Snake
zullen we eens een wedstrijdje doen: jij maakt op je Pro One een vette bassline, en maakt vervolgens even een plaatje van hoe de knoppen staan, en een midi filetje, dan maak ik hem vervolgens na op de DSP versie, en kijken of we het verschil horen.Ben ik toch benieuwd naar!
zullen we eens een wedstrijdje doen: jij maakt op je Pro One een vette bassline, en maakt vervolgens even een plaatje van hoe de knoppen staan, en een midi filetje, dan maak ik hem vervolgens na op de DSP versie, en kijken of we het verschil horen.Ben ik toch benieuwd naar!

Origineel geplaatst door omiel
Duidelijk dat jij dus geen Pro-one bezit, laat staan ooit gehoord hebt.![]()
Hee wijsneus, als je zou lezen wat ik geschreven heb zou je zien dat ik nergens beweer dat de een beter is dan de ander, het lijkt me gewoon serieus interessant om even een A/B test te doen, gewoon bij wijze van experiment. Als ik er zelf een had hoefde ik het niet aan jullie te vragen natuurlijk.
..........
zullen we eens een wedstrijdje doen: jij maakt op je Pro One een vette bassline, en maakt vervolgens even een plaatje van hoe de knoppen staan, en een midi filetje, dan maak ik hem vervolgens na op de DSP versie, en kijken of we het verschil horen. Ben ik toch benieuwd naar!
)