Drumsynth Plugin met Bounce?

Sarrova-Q

Status: self-oscillating
Hey weet er iemand of er een drumsynth plugin bestaat met een bounce optie?
Het zou namelijk erg gemakkelijk zijn om eerst een drumsound te ontwerpen en dan die direct te kunnen bouncen naar wav om zo je eigen sample-bibliotheek samen te stellen. Ik werk nu vooral met Waldorf Attack, maar ik moet telkens een sound sequensen en vervolgens naar wav bouncen in mijn sequencer.

Je kan zoiets met reason doen, maar eigenlijk nog veel meer. Je zou dus je drumloop kunnen maken in redrum en dan opslaan als audio.
Maar ja, waarom doe je dit niet gewoon in je sequencer, desnoods met battery ofzo?

of nog gemakkelijker FXpnsion GURU kan je als standalone gebruiken.

http://www.fxpansion.com/index.php?page=4&tab=21

Gagarin

Hey bedankt, maar das niet echt wat ik bedoel (ik werk ook met redrum, battery en Guru).
Wat ik graag wou is een drumsynth om echt single sounds direct naar wav om te zetten. Dus ik maak zelf een BD / SNR / Percussie geluidje en dat ik enkel dat soundje direct naar een wav kan bouncen. Zo zou ik snel bibliotheken kunnen maken met mijn eigen BDs / SNRs / percussie.

Guru kan inderdaad in stand alone ook bouncen maar dan moet ik nog steeds de sound sequensen en het is ook geen drumSYNTH. Ik wil echt mijn eigen, originele drumsounds direct vanuit de Cel / Pad / ... kunnen bouncen (met 1 druk op de knop zeg maar) zodat ik niet steeds moet sequencen en bouncen. Ik vrees dat dit dus niet kan.

Back