Help met Cubase LE and xboard 25

DaGritta

Nieuwkomer
hallo.

ik hadt een vraagje ,ik wil graag met cubase LE werken ,maar weet nu niet hoe ik mijn midi er op ana moet sluiten (zodat die werk in cubase LE)

kan iemand mij helpen:confused:

Alvast bedankt:dj:

heb ik ook zeker al gedaan .. maar ik kan het gewoon niet vinden .

ik heb 2maandjes met fl gewerkt ,maar wil nu graag overstappen op cubase omdat dat me mooier en beter leek:eureka:

dus als iemand er ervaring mee heeft.??

graag ff melden :$

nee bij FL hadt ik die nog niet .

dus weet niet hoe ik hem moet aansluiten. that's the problem

haha gelukkig maar , maar ik heb de manual alleen dat weet ik opzich wel . maar ik heb alleen hulp nodig bij Cubase LE . om in dat programma mijn midi op aan te sluiten ,want ik weet nog niet hoe dat hele programma werkt..

Je zult met meer informatie moeten komen dan "ik weet niet hoe ik mijn midi erop moet aansluiten". Met een MIDI-kabeltje? :eureka:

jaa dat snap ik ook nog wel :P , maar waar moet ik hem zetelen ?

bij midi ofzo in de menutje ?

want ik weet nog niet hoe dat hele programma werkt..
Da's dus een kwestie van beginnen op pagina 1 van de manual en zo stap voor stap het programma leren kennen. Daar wordt ook zeer duidelijk omschreven hoe je midi instelt in Cubase. Dus voor dat je een dergelijke vraag hier gaat stellen probeer het eerst zelf eens uit. Als je het écht niet snapt dan kun je hier natuurlijk altijd terecht, maar ik heb de indruk dat je het nogal vlug opgeeft.

Back