Yamaha EX-5 op marktplaats

Zet dat dan eens gauw in je signature dan! Als je een EX5 hebt mag je best wel trots zijn hoor, je hoeft niet bang te zijn dat anderen jaloers zijn. ;)

Want jongens en meisjes, het is een mooi ding hoor. :)

Ik heb de EX5 (wat een bak!) ook al eens voor 800 en iets meer gezien op marktplaats. 1200 is naar mijn idee echt te veel voor een ex5 vandaag de dag, tenzij alles erop en eraan zit, ram, flash, scsci, outputs....

Toen-ie er nog niet zo lang was en in de winkel gewoon 5600, kon je 'm al tweedehands kopen voor 2600-3000.

Het is een mooi ding, het klinkt en hij is goed! Ik heb hem aan m'n broertje gegeven in eeuwige bruikleen. Enige voorwaarde is dat hij hem, wanneer hij is uitgespeeld, niet mag doorverkopen maar moet teruggeven. Hopelijk is hij nog wel een tijdje zoet anders zal ik hem aan het plafond moeten hangen wil ik hem nog in m'n kamer kwijtkunnen :D

Wat vind je zelf eigenlijk van de prijs Fuse? Meer waard, minder waard? ;)

Overigens kan nog niks tippen aan de K2600, reden waarom ik hem toch maar niet kwijt wil. Tis alleen dat de leercurve zo verrekte stijl is. Die NordRack is gewoon effies freaken en voila...

Origineel geplaatst door Leo
Ik heb de EX5 (wat een bak!) ook al eens voor 800 en iets meer gezien op marktplaats. 1200 is naar mijn idee echt te veel voor een ex5 vandaag de dag, tenzij alles erop en eraan zit, ram, flash, scsci, outputs....

Toen-ie er nog niet zo lang was en in de winkel gewoon 5600, kon je 'm al tweedehands kopen voor 2600-3000.

Wie nog een scsi uitbreiding tegenkomt, m'n kleine broer zoekt er nog eentje:D

Back