Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Had je al geprobeerd aan te sturen met de knoppen van je MS-2000 en lukte dat? Zo niet, moet je even kijken of de handleiding iets zegt over de knoppen - of ze NRPN (non-registered parameter numbers) versturen of CC (continuous control). Dat laatste is bruikbaar.Zoals ik al zei: drumazon heb en is klanktechnisch prima. Misschien moet ik hiermee meer gaan doen. Is dit midi aanstuurbaar met een behringer apparaatje eventueel?
Wat nog steeds mijn voorlopige doel is: vrij simpele maar strakke beats maken waar ik in kan tweaken en constant in kan aanpassen (partijen toevoegen, verwijderen etc.) Denk Radiohead; maar vrij eenvoudig.
Een volkomen op zichzelf staand sequencerpakket aanschaffen voor 1 enkele optie die andere VSTs voor de helft van het geld net zo goed kunnen afhandelen?thx, is het idd zo simpel als ze beweren?
PS: is reason nog vergelijkbaar qua drums (REDRUM) of wordt dat niet meer gebruikt?
Of beiden ... yeahhhHad je al geprobeerd aan te sturen met de knoppen van je MS-2000 en lukte dat? Zo niet, moet je even kijken of de handleiding iets zegt over de knoppen - of ze NRPN (non-registered parameter numbers) versturen of CC (continuous control). Dat laatste is bruikbaar.
Zal eens gaan kijken waar de handleiding ligt en me eens zon midi/usb kastje halen van edirol dan kan ik aan de gang.
Er is veel in de handel zie ik al snel en ik wil het eerst eens gaan proberen met een software prog ala Drumazon. Eerst zal ik eens gaan kijken of ik kan recorden en tweaken zónder ext hulpmiddelen. Omdat het midi signalen zijn kwam ik daar eerder niet uit, maar met wat hulp gaat dat lukken!
Om me op weg te helpen: Hoe kan ik direct een drumazon track in Cubase opnemen terwijl ik met de muis aan knoppen draai?
Als iemand een stap voor stap voor me kan maken kan ik vooruitBedankt!
PS: Heb het gevoel dat mijn hoofd iets zwaarder en slimmer is geworden sinds gisterenmiddag.......![]()