hi-hat roand tr3-kw

drums

Nieuwkomer
Ik heb een tijdje geleden een elektrische drum gekocht (roand tr3-kw). Maar ik heb probleemen met de pedaal van de hi-hat, als ik er op duw hoor ik bijna niets?
Ik heb al geprobeert om het volume apart luider te zetten maar hij blijft nog steeds slecht hoorbaar?
Kan ik hier iets aan doen??
Alvast bedankt!

Ben bang dat dit meer een vraag is voor het (elektronisch) drum forum. Maar goed.
Ik neem aan dat je het hebt over een Roland TD3-kw hebt? Hoor je helemaal niets of alleen heel zacht? Werkt hij wel goed om de hihat te openen en te sluiten? Heb je het pedaal op de juiste input aangesloten?

Sorry voor de foute spelling.
De pedaal zit zeker in de juiste input, ik kan duidelijk een verschil horen als de pedaal open of gesloten is maar ik hoor enkel een heel klein tikje als ik alleen de pedaal indruk (zonder er op te slaan).

Ik hoor wat ik wil hooren maar het is vééél te stil. Als ik en het speelen ben kan ik er niets van horen.

Je kunt het volume daarvan instellen door op het knopje level/pan te drukken en dan je pedaal indrukken. Met de +/- toets stel je het volume in. In de tussentijd niet een tom of snare aanraken want dan verstel je daar het volume van.
Staat overigens ook in de manual.

Back