ontz, ontz, ontz!

ja hoor. mja, het gaat erom, ik beheers dat vage synth taal nog niet. maar het komt wel! is leuk om te leren, dat wel.

Heb je ook controle over de filter, filterresonantie en de ADSR's(realtime)? In je ion?

Je hoeft trouwens voor deze paramters niet in die modulatiematrix te gaan. Er zijn dedicated knoppen voor filter freq, resonance, envelope diepte én 5(!) knoppen voor je ADSR (die knop extra is voor de duur van je sustain, kan je dus ook instellen)...

Je kan bovendien kiezen voor exponentiele curves (+ en -) zowel als lineaire curves voor je ADSR... bij zowel filter, pitch/mod als amp.

Dikke bak hoor die ion. Hij wordt trouwens terug nieuw verkocht!

yeah dat klopt. zo is hij leuk voor uren lange jam sessies. het blijft leuk!

woah, ga je hem weer halen?! haha, kicken jongen! :okdan:

yep, sounds familiar.
maar dat maakt het ook leuk. dat is natuurlijk veel beter als weken lang ongeduldig wachten tot de postbezorger eindelijk's een keer aan de deur komt.

Het is vooral omdat de verkoper geen doos heeft, en dat hij al een week lang aan het zoeken geweest is (muziekwinkels) naar iemand met een goede doos ervoor...

En ik wil mijn flightcase of Juno 60 doos niet kwijtraken aan de post dus ik ga er gewoon persoonlijk om...

Hele dag kwijt, en 50 euro heen/terug, maar dan heb ik 'm tenmiste dit weekend nog...

tWas trouwens aangenaam kennis maken met je, nu snap ik trouwens wat je bedoelde met 'jongen in't zwart'...
Ik kom uit een hardcore-metal scene, dus vreemd vond ik het niet om jouw aan de deur te zien staan. Het is idd wel raar kijken als je vele synth-liefhebbers bekijkt :-D Maar dat denk ik over mezelf ook altijd, als ik andere ontmoet die met het elctronische genre bezig zijn... nuja, electrische gitaar is ook electrisch... buizenversterkertje eraan vast... wàt zaagtand of LFO?

uhuh, je blijft je verbazen met het gekke synth volk.
jongen in't zwart, haha! mr. pessimist at your service. nja, vroeger mocht ik alleen boosaardige electronische muziek hebben, maar dat veranderde met de leeftijd natuurlijk wel. doe mij nu maar a little bleep, and a bunch op blop! :D

Je demo klinkt lekker irritant. dat zijn de geluiden waar ik relaxed van word. Tandsteen verweideren met geluid(joepie!). Het heeft trouwens wel wat weg van Sutcliffe jugend zonder zang. Lekker hoor:okdan:Het onrust nv pretpakket is onderweg.

Dat is bij je ADSR hé. Je hoort het verschil wel hoor. Eigenlijk spreekt het voor zich. Eens uitproberen wat het doet. Zet eens bij je amp ADSR je attack op 0, je decay op 500 ms, je sustain en release op 0.

Dan hoor je wel het verschil tussen de curves denk ik.

gelukkig begin ik steeds meer en meer achter de leuke trukjes te komen van de ion. productiviteit blijft ook op hogestand!

nog wat opgenomen op je nord lead?

voor de liefhebbers:
m'n eerste solowerk demotje is af! nu nog een kaft ontwerpen en klaar is kees. mochten jullie geinteresseerd zijn in een volle bak harsh noise power electronics ala sutcliffe jugend, incapacitants, moribund en deathpile (zonder vox dit keertje), dan kan er iets geregeld worden! ga niet wachten tot ik iets laat uploaden, want daar doe ik mooi niet aan.

love is in the noise!

groetjes,
de jongen in 't zwart.

Hey, nick je kan op het net leuke foto's met serie moordenaars en slachtoffers downloaden. Beetje knippen en plakken en klaar ben je.

attentie noise lovers!

het debutplaat voor mijn power electronics project, Psychomachia, wordt binnenkort uitgebracht op de eindhovense Kwark Records. hou je van sludgey, noisey power electronics met perverse, haatvolle vocals, dan moet je een kopietje reserveren, maar wacht er niet lang mee, want er zijn er maar 30 van!

binnenkort op Kwark Records ook het debutplaat van Noise From The Grave featuring yours truly. sublieme harsh noise voor kannibalisten en alle liefhebbers van horror. ook 30x cd-r, dus wees snel!

Back