Alex Omega
a.k.a Brainthief
toen in in 1998 nog communicatiesystemen studeerde hadden ze het op school ook al over die 2038 bug....
zal wel wéér BS zijn .......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
toen in in 1998 nog communicatiesystemen studeerde hadden ze het op school ook al over die 2038 bug....
Uit :'Doemdenken voor Dummies'Of er daadwerkelijk iets gebeurt moet ik nog zien, vind het erg interessant maar heb geen schuilkelder in de tuin klaarstaan![]()
voor het zo ver is zijn wij al lang het pijpje uit, zodra de aarde langzamer gaat draaien valt de zwaartekraacht weg en zweven we de ruimte in. UP UP and away.
Playing our synths in heavenor hell
![]()

,
tekende ze ook al synth's ? en zo ja welke ? ( dx7 denk ik, of de in 2012 nieuw uit te brengen system55)in die tijd tekenden ze wel astronauten met helmen en vliegende schotels enzo op muren... maja, misschien fantasie... wel fascinerend allemaal wat die boys allemaal deden toen der tijd![]()
tekende ze ook al synth's ? en zo ja welke ? ( dx7 denk ik, of de in 2012 nieuw uit te brengen system55)