2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
toen in in 1998 nog communicatiesystemen studeerde hadden ze het op school ook al over die 2038 bug....
zal wel wéér BS zijn .......

toen in in 1998 nog communicatiesystemen studeerde hadden ze het op school ook al over die 2038 bug....
zal wel wéér BS zijn .......

pff.. allemaal verzonnen door Bill Gates om zo de nieuwste Windows weer door onze strot te douwen.. (en tegen die tijd is Apple ook helemaal geannexeerd door Microsoft, zodat ook hun niet ontkomen..)

:D Uit :'Doemdenken voor Dummies'

:dubbel: Maar goed dat paddo's verboden worden.....

Of er daadwerkelijk iets gebeurt moet ik nog zien, vind het erg interessant maar heb geen schuilkelder in de tuin klaarstaan ;)

Heb je wel nodig, want als de polariteit van de ontsteking van de kernwapens omdraait... tja, ik weet het niet. Hopelijk heeft men ook een beveiligingsprocedure ingebouwd. Zal wel chaos worden, als dit zou gebeuren maar ik denk dat dit net zo of verder overtrokken is dan het millenium probleem.

voor het zo ver is zijn wij al lang het pijpje uit=), zodra de aarde langzamer gaat draaien valt de zwaartekraacht weg en zweven we de ruimte in. UP UP and away.
Playing our synths in heaven:engel: or hell:duivels:

Jij hebt geen natuurkunde gehad op school zie ik, of je zat in de les over synths te dromen.:D
Zwaartekracht heeft niets met het draaien van de aarde te maken. Het is de aantrekkingskracht tussen delen met massa, ofwel alles wat energie bevat. Je zult wel de ruimte ingeslingert worden tgv de 2de wet van mechanica: actie=-reactie. Je behoudt je snelheid tov het heelal terwijl de aarde afremt. Ach we zullen gewoon wat schuiner gaan lopen zonder het door te hebben.:D

NEEEEEEE! Dat ook niet erbij!!!!
Von Danicken en de Maya's, Nostradamus, Niburu, Jezus Christus en al de andere zever; stop ermee!

Maak muziek alstublieft! Goeie muziek. Gebruik alle idiote religies of paranormale dingen als inspiratiebron zoveel je wil, maar maak muziek!!!!! Da's het enige dat de mens waardig maakt om deel uit te maken van het heelal.

last and first man , stapleton.
de eerste paar hoofdstukjes overslaan of doorheen worstelen , daarna wordt het wel smullen.
( gaat over synth's vanzelfsprekend)

geen wonder dat ze zijn uitgestorven, en geen dag te vroeg als je het mij vraagt

maya's zijn niet uit gestorven hoor :D

mijn moeder is er 1, mijn oma....en in Midden Amerika is 70% nog maya zo'n beetje...

maya , mayo, geef mij portie friet maar aan fikkie
heb nu al het gevoel dat de electronen in m'n maag zich beginnen te draaien.
wat een humor..

in die tijd tekenden ze wel astronauten met helmen en vliegende schotels enzo op muren... maja, misschien fantasie... wel fascinerend allemaal wat die boys allemaal deden toen der tijd :mega:

ook vanavond op tv (geloof bij netwerk) : maloten die 2012 het einde van de wereld verwachten, hoort wel bij dit topic

in die tijd tekenden ze wel astronauten met helmen en vliegende schotels enzo op muren... maja, misschien fantasie... wel fascinerend allemaal wat die boys allemaal deden toen der tijd :mega:
tekende ze ook al synth's ? en zo ja welke ? ( dx7 denk ik, of de in 2012 nieuw uit te brengen system55)

nou mensen over 1,5 jaar is het zover... :)

gezelli... we moeten trouwens eerst nog, de in scene gezette met behulp van hoog geavanceerde hologramtechnieken, een alien invasion krijgen nutuulk...
maar dat valt pas op de plek na de compleet ende totale globale economische collapse en de daarbij komende voedsel schaarste uiteraard :D

dus hou de feestmuts maar lekker op en blaas nog eens op de rolfluit... *PWEEEEEP!*

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back