2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er komt enkel een nieuw sterrenbeeld in 2012. Ook allicht een ijstijd zeer binnenkort zoals dat om de zoveel 100 jaar wel eens voorkomt..

Zeker met mijn gewicht ja. Zullen we dan maar de "welke synth neem je mee in je zweefvliegtuig" thread starten? (hou ook rekening de batterijen).

roland sh101 ,met gripje
lijkt me lekker voor tijdens het crashen

Een reactie met een werkende link

Een reactie met een werkende link

Op zich wel interessant onderwerp, al lijkt mij 2012 wat kort dag. Ik denk wel dat de snelheid van technische ontwikkelingen exponentiëel is en dat als dit zijn hoogtepunt bereikt voor ons niet voor te stellen gevolgen zal hebben. Raymond Kurzweil heeft hier een aparte kijk op in The Singularity Is Near. Voor de luie lezers onder ons, lees anders het stukje onder "Future Predictions". Wat voor gevolgen zou dat in die context voor synthesizers hebben? Een oude analoge bak met knoppen lijkt mij dan niet de voorkeur hebben :D

Het is een raaskallender.

Wat is overigens het verschil tussen een astronomische kalender en de Jezus Christus kalender van de Chinees? Of bedoel je soms astrologische kalender? Wat dat ook moge wezen.

eeh,neen het is wel degelijk astronomisch maar der komt natuurlijk astrologie bij te 'pas',gezien het ene met het andere te maken heeft,maar het is meer dan dat..

astrologie is dat niet hetzelfde als sterrenwichelarij ?
wordt de stroomrichting toch weer een geloofszaak. al die religies,:confused:
geef mij maar een vette jp8 met de stekker goed omgedraaid.:{

Voor alle Non-believers:

Het is reeds geschied..

attachment.php

Attachments

• Polar Shift.JPG
    Polar Shift.JPG
    81,8 KB · Bekeken: 124
Al die gekte komt van de Maya's (welke hun kalender stopte. Zij vertelde niets van het einde of iets. Enkel een nieuwe start = nieuwe start vd kalender) en door Mr. Einstein die het zo leuk vond een honderd tal jaartjes geleden te vertellen dat de polen wel eens zouden kunnen switchen. Hop, fast forward naar honderd jaar later en iedereen denkt dan de Maya's een pole shift voorspelden.

jezus !

echt?:confused:

Al die gekte komt van de Maya's (welke hun kalender stopte. Zij vertelde niets van het einde of iets. Enkel een nieuwe start = nieuwe start vd kalender) en door Mr. Einstein die het zo leuk vond een honderd tal jaartjes geleden te vertellen dat de polen wel eens zouden kunnen switchen. Hop, fast forward naar honderd jaar later en iedereen denkt dan de Maya's een pole shift voorspelden.

de nieuwe start,is geen 'algemene nieuwe start' hoor ,hoe we dat zouden inbeelden ,maar een nieuwe periode in de evolutie die begint,niets om bang van te zijn (in tegendeel)

behalve dan dat 'die' 'maya kalender' vrij materialistisch is en daarom uitspringt,staat hetzelfde in oudere geschriften,dus no stress..

maar een nieuwe periode in de evolutie die begint

Zo werkt evolutie niet.

Overigens zitten we in 2038 met een groter probleem.

Ohnee, de milleniumbug is terug...iedereen handen in de lucht en in paniek schreeuwend rondrennen......

Zo werkt evolutie niet.

Overigens zitten we in 2038 met een groter probleem.

Ik denk dat je niet sync bent met het woord evolutie zoals wat ik ermee wil bedoelen en waarover het erom gaat met die kalender gedoe.

enfin ik denk niet,ik ben er zeker van lol

als je je intereseert in de materie,moet je Blavatski lezen (The Secret Doctrine,6 dikke boeken),daarin staat het vrij goed beschreven.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back