Joemeek : waar te koop ?

Sander02

Gepokt en gemazeld
Hoi, ik ging eens kijken op de site van Joemeek om hun lijn eens te checken, en daar worden gratis microfoons aangeboden als je een van de producten aanschaft > zie http://www.joemeek.com

- bij een sixQ > jm37
- bij een oneQ > jm37dp
- bij een twinq > jm27s + jm-37dp

Allemaal leuk en aardig, maar hoe en waar krijg ik het voor elkaar dat ik van die aanbieding kan genieten? Via de website wordt je naar een distributeur verwezen "PMI audio group" en op hun site komt het woord "Joemeek" niet eens voor.. een fijn dood eind.

De bekende muziekwinkels in NL hebben geen Joemeeks, en van die aanbieding zie ik verder nergens iets terug.. is dit puur omdat het import-spul uit de states is?

Iemand tips ?

Ik ben daar ook eens achteraan gegaan, maar de aanbieding bleek alleen voor US te gelden. Verder verkoopt o.a. Thomann JoeMeek.

Ik heb trouwens al meermaals gelezen dat het nieuwe JoeMeek spul het in de verste verte niet haalt bij de oudere producten. Ted Fletcher, de oude ontwerper, heeft tegenwoordig een ander bedrijf: TFPRO. De naam JoeMeek is door hem verkocht aan de gasten die het nu runnen. Met de ontwikkeling van de huidige productlijn heeft Fletcher echter niets meer te maken. TFPRO is trouwens veel duurder.

Back