tja, weet je wat het is, opzich vind ik al die bands super. dan heb je het wel over mijn smaak! wat het is met dingen als xotox, die zijn samen met een handjevol andere clubvriendelijke bandjes de nodig overstapje geweest voor mij, en zeker vele anderen, om de industrial wereldje in te gaan.
ben dus hele-fucking-maal into dingen als monokrom en greyhound. zo heb ik het het liefst, over de top noisey shit. een kratje bier later en de pre-amps op 11, dan zie je mij wel heen en weer springen!
het is altijd zo dat deze bands wel eens minder goede platen kunnen uitbrengen. omdat alles al gedaan is moet je toch wel eens wat nieuwe dingen uitproberen. dan krijg je dus dingen als de nieuwe van hypnoskull. ik kan het wel hebben, maar het is toch niet iets waarbij ik stil moet staan.
iszoloscope was toch wel DE band die mij mee heeft gesloopt in dit muziek. zijn stijl vind ik tot nu toe een van de meest innovatieve stijlen die al lang op de markt te horen is. zijn dark ambient variant is dus over de top goed. terecht dat hij zo bekend is geworden.
die bands wijken wat mij betreft van je standaard technodustrial bands af, omdat ze aan een bepaald ritmische volgorde houden. het is nou eenmaal te simpel als je bonk, bonk, bonk doet, dus asjeblieft, doe maar iets pittigs. wel mag je van mij een simpele nummer of twee op je plaat hebben, maar niet ieder nummer zo hetzelfde, toch!