Grafmeester
No brain, no pain!
dacht al, krat.
raar wat je zegt over dit muziek uit de VS. ik ben er juist niet zo voor, hehe! mja, ze hebben wel eens wat leuks te bieden met dat dubstep stijl inderdaad. is niet zozeer iets wat je hier in de buurt vaak hoort.
volgens mij houden jullie niet zo van de breakcore he? ha, dat kan. maar je kunt gasten als hypnoskull toch niet kwalijk nemen voor doen wat ze graag willen he? anders heb je maar zoiets als sonar wat steeds weer hetzelfde klinkt (ontzettend vet ja.)
zo is't, onrust. niks is vergelijkbaar met een noise-flip sessie. kudos naar de jappen wat dat betreft!
raar wat je zegt over dit muziek uit de VS. ik ben er juist niet zo voor, hehe! mja, ze hebben wel eens wat leuks te bieden met dat dubstep stijl inderdaad. is niet zozeer iets wat je hier in de buurt vaak hoort.
volgens mij houden jullie niet zo van de breakcore he? ha, dat kan. maar je kunt gasten als hypnoskull toch niet kwalijk nemen voor doen wat ze graag willen he? anders heb je maar zoiets als sonar wat steeds weer hetzelfde klinkt (ontzettend vet ja.)
zo is't, onrust. niks is vergelijkbaar met een noise-flip sessie. kudos naar de jappen wat dat betreft!
Bizar vond ik wel wat ie in het boekje van Planet E een lans brak voor crossovers tussen dance en industrial (wat de Amerikanen nu dus doen, en ikzelf ook) terwijl hij zelf alleen maar met dit soort shit komt. Nu ja, mijns insziens is de USA rhytmnic industrial scene nu aan het opkomen, en eerlijk gezegd vind ik hun visie interessanter dan de Europeesche visie die teveel de arty farty kant op gaat. Hoewel labels als Ant-zen en Hands de laatste tijd ook weer de kant van de machine-funk op lijken te bewegen met nieuwe acts als 100Blumen en Nullvektor. Mijns insziens een goede ontwikkeling.