Hoe sluit ik deze scoop aan?

talkboxert

De man achter Exceeder
Op marktplaats gekocht maar weet niet precies wat waar aangesloten moet....

Ik wil een audio signaal weergeven....

Attachments

• Scoop2.jpg
    Scoop2.jpg
    113,4 KB · Bekeken: 99
Gewoon op de 'input' aansluiten, tussen rood en zwart.
Het zijn wel bananenstekkers, je zal dus een verloopsnoer moeten hebben.

heb je die scoop dan uberhaupt getest voordat je hem kocht? je koop dus die scoop waarvan je niet weet hoe je hem aan moet sluiten en dan ga je een audio signaal weergeven. en wat ga je er dan mee doen?

Is best leerzaam om te zien wat je 101 doet. Best grappig dat als iets van sinus naar blokgolf zet da je da dan ook echt ziet!

Als ie aan staat moet ie toch zoieso een groen lijntje weergeven?

Ik denk dat ie overleden is.

Is best leerzaam om te zien wat je 101 doet. Best grappig dat als iets van sinus naar blokgolf zet da je da dan ook echt ziet!

Ow is dat leerzaam :D. jah wie weer zit er idd geen sinus of blokgolf in je 101. ik heb er geen maar zou die schakelaar wel geloven hoor. misschien is een boek ook wel wat, als je er iets over wilt leren :eureka:

Als ie aan staat moet ie toch zoieso een groen lijntje weergeven?

Ik denk dat ie overleden is.

Je kunt het groene lijntje ook omhoog en omlaag schuiven met een knop op de scoop. Als het daarmee niet lukt een lijntje zichtbaar te krijgen kun je nog een "intensity" ofzo knop zoeken en die op draaien. Of eigenlijk andersom zoeken. eerst die intensity knop.

Als je dan nog geen groen lijntje vind ben ik bang dat 'ie idd wel eens dood kon zijn.

Aan de foto te zien is hij zo vintage als een theremin. 8D

Back