Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In hoeverre heb je hiermee succes gehad als je het op de MicroKorg probeerde?

Ja, maar dan nog steeds de vraag - lukt het je op de Microkorg wel of niet om goa-geluidjes of 303s te maken?Ik had het over de sh-101, niet over de Microkorg![]()
En een X0xb0x, moet je die zelf in elkaar steken, heb je daar veel 'skills' voor nodig?
Het lukt wel eventueel, soms leuke trance leads en ik kan er wel een acid klankje uitkrijgen, maar toch niet zoals ik het echt zou willen. (Misschien ligt het aan mij geen idee, ik ben nog een beginneling.)Ja, maar dan nog steeds de vraag - lukt het je op de Microkorg wel of niet om goa-geluidjes of 303s te maken?
Als je een x0xb0x 2ehands ziet voor 500 zou ik die pakken; die 100 euro scheelt je de hoofdpijn van zelfbouw. Verder zijn ze ook niet meer nieuw te koop - ze zijn opgehouden met de kits. Zelfbouw is geen manier om geld te besparen als je het nog nooit gedaan hebt. Ja goed - je eigen uren kosten niks, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

als je gisternacht op de stubnitz eat static aan het werk hebt gezien, weet je het gelijk.. wat had die kerel (alleen merv is nog over) een absurde knotsgekke geluiden ertusen..

neem een zo,n afwijkend mogelijke bak!
dit om de psytrance (ik hoor het praktisch elk weekend) eens een nieuw wat verfrissendere draai te geven qua sound produktie.
de meeste live acts zie ik dan ook vaak met een bak software, een virus oid, en wat midicontrollers
hehe heb 'm helaas moeten verkopen onlangs, maar daar kan je behoorlijk psycho geluiden mee bakken, en is niet zo heel standaard.