[progressive] Gerwin - PM

Gerwin

Stamgast
ik heb een nieuwe track af, ik wil er nog wel aan sleutelen maar voor nu is ie even af

Gerwin-PM.mp3

als ik het nu nog eens helemaal luister denk ik dat
- er nog wel momenten in de track zitten waar het wel subtieler mag
- de bass wat dieper kan, of evt. layeren

:koffie:

Origineel geplaatst door Arveyman
Ik jou jij mij?

http://members.lycos.nl/arveyman/music/take_a_walk.mp3

Ik vind je track wel cool! beetje lekker chill. Mooie geluiden met echo en reverb. De bassdrum komt goed uit de verf!

RV

dank je! :)

overigens ben ik geen voorstander voor ik jou en jij mij hoor, stel dat je een hardstyle track had gepost en ik moest dan eerlijk antwoorden ;)

maar goed, hij begint lekker!
de bassdrum kan mooi qua sound maar de hats enzo klinken goed...de bass is ook erg lekker (gefilterd)

percussie klinkt goed, beetje "krakerig" wat het juist lekker maakt

wel leuk om opeens de bassline te veranderen maar voor de rest verandert er niks wat het een beetje onlogisch maakt

de track klinkt in ieder geval als een goede basis maar er mag wat mij betreft veel meel progressie in en meer sounds (ik hou niet zo heel veel van minimalistisch)

Re: [progressive] Gerwin - PM

Origineel geplaatst door Gerwin
ik heb een nieuwe track af, ik wil er nog wel aan sleutelen maar voor nu is ie even af

Gerwin-PM.mp3

Damn dit is echt weer lekker, zoals btw alle dingen die ik van jou en phinne gehoord heb. Het klinkt echt superstrak en het stereo beeld is ook oke. Daarnaast is de compositie ook goed, het gaat niet vervelen, coole extra geluidjes, etc...
En dat allemaal met software gemaakt, top hoor!

Re: [progressive] Gerwin - PM

Origineel geplaatst door Gerwin

Gerwin-PM.mp3

Klinkt erg lekker hoor!! vette baslijn!!

bedankt!

ik hoor van meer dat de bassline toch wel lekker klinkt, kan ook aan m'n hifiset liggen dat het wat hogere laag geboost wordt ofzo

En dat allemaal met software gemaakt, top hoor!

zie je sig Origin X :)
ben het er helemaal mee eens

Back