sh-101 sequencer vraagje

mononono

303
Kan zijn dat ik dom iets over het hoofd zie, maar hoe wis ik de noten in de sequencer van mn 101?? :confused:

Elke keer dat je rec indrukt begin je opnieuw, das de enige optie.

nee, dat is niet waar.
dan gaat ie door.
even overschakelen naar arpeggiator en 2 toetsen indrukken. dan terug naar de sequencer en je kan leeg beginnen

Weet je dat zeker? Het is al even geleden, maar ik weet zeker dat ik dat nooit deed. Mmm.

Als je op load drukt begin je opnieuw met een schone lei, tenzij je in play mode zit. Dan ga je verder vanaf de noot waar je dan zit en blijft je sequence bewaard.

Als je op load drukt begin je opnieuw met een schone lei, tenzij je in play mode zit. Dan ga je verder vanaf de noot waar je dan zit en blijft je sequence bewaard.

dus, als je van play meteen teruggaat naar load, wordt wat je inspeelt toegevoegd aan de bestaande sequence? zo ken ik het ook. wat ik dan deed, en daar lach je dan om, is even overschakelen naar arpeggio, dus van de sequencer af, 2 toetsen indrukken en dan weer terug naar load. dan begon ik met een schone lei.
heb het pas nog zo gedaan, een weekje of wat terug, en al eerder met andere sh101's. als het zo niet werkt, lijkt er toch iets geks aan de hand.
moet je hem nu uitzetten om te wissen?

Nee, lampje load uit is afdoende, en rechtstreeks naar play is bewaren. Als je load indrukt uit het niets is de boel direct leeg volgens mij.

edit - Load uit het niets indrukken en dan iets inspelen wist voorgaand speelfeest.

Laatst gewijzigd:
Antwoord: hoe sequencer leeg maken

Antwoord: hoe sequencer leeg maken

Ik zette hem gewoon uit, nam er dan de batterijen uit of ik haalde de stekker van de adapter eruit. Dan even aanzetten en weer uit.

Stekker of batterijen er opnieuw insteken, sequencer geheugen is nu gewist.

De SH-101, of toch mijn model, bewaart alles zolang die stroom krijgt.

Greetz :mexico: Hyper

Ik zette hem gewoon uit, nam er dan de batterijen uit of ik haalde de stekker van de adapter eruit. Dan even aanzetten en weer uit.

Stekker of batterijen er opnieuw insteken, sequencer geheugen is nu gewist.

De SH-101, of toch mijn model, bewaart alles zolang die stroom krijgt.

Greetz :mexico: Hyper

:okdan:

ik zette hem uit, deed hem in de doos, sinterklaaspapiertje eromheen, gedicht erbij, gedicht lezen, papiertje eraf, uit de doos, stekker in het stopcontact en...

he gasten wel even sereneus blijven he anders word het een mess oke
om je memorie te wissen druk je 2 keer of zo load. als je vanaf het begin op laod drukt word alles gewist druk je halverwege (load) als hij speeld dan word alles na dat je bent gepasserd gewist . ook als mijn 101 van het stroom af is dan blijft de memorie behouden. dat betekend dat je de memorie alleen kan wissen door het bovenstaande te doen. nog even iets om te weten je kan maar een keer cv gate door schakelen. ( dit is anders dan wat er bij mij in het book staat misschien kapot???). te weten als de sh-101 cv gate onvangt kan hij dat niet meer nog eens aan een ander door geven. als je een lege noot wilt hebben druk je als je speelt op de plaats waar even geen geluid moet komen op de rest knop

Als ie op Play staat, uitzetten en dan naar Load en nieuwe noten invoeren was 'm wel ja... :)

Maarja, eigen zaak weg, 101 weg. Financial crisis. :(

hee wat bedoel je. Je bent toch een gast hier op synthforum of maak je onderdeel uit van het synthforummeubilair ...sir Leo.. even goede vrienden :baco:

:okdan:

ik zette hem uit, deed hem in de doos, sinterklaaspapiertje eromheen, gedicht erbij, gedicht lezen, papiertje eraf, uit de doos, stekker in het stopcontact en...

hahahaha...

Back