Sylenth1 nieuw gezicht ?

Occa

Ingeburgerd
Ik kwam deze skin tegen op Deviantart, volgens de maker wordt dit eerders het nieuwe gezicht van Sylenth1.

2t9qp.jpg

Ook leverbaar in NexusSnowPolarBlofeldAlbino wit.

14jx18m.jpg

Misshien dat MrBok ons wat duidelijkheid kan verschaffen?

Laatst gewijzigd:
zien er leuk uit...maar liever zou ik zien dat alle waarden (met name de modulatie waarden) fijner af te stellen worden...

Die zoektocht naar fancypancy eye-candy begint wel een beetje lachwekkend te worden.

Die zoektocht naar fancypancy eye-candy begint wel een beetje lachwekkend te worden.

Tja, voor t geluid maakt 't niets uit maar ik heb liever een blowjob van een lekker ding dan van een lelijk wijf, t oog wil tenslotte ook wat.

Ledjes...:stupid
Vind dat zo jammer dat het altijd op hardware moet lijken..

Tja, voor t geluid maakt 't niets uit maar ik heb liever een blowjob van een lekker ding dan van een lelijk wijf, t oog wil tenslotte ook wat.

Dat soort obscene bevrediging hoef ik zelf persoonlijk niet te krijgen van een synth. Als je oog ook wat wil zijn er genoeg alternatieven te bedenken :okdan:

Wat een lelijke drukke, spacey skins zeg. Sylenth1 lijkt zo net een goedkope Synthedit creatie. Gewoon de oorspronkelijke skin wat andere kleurenschema's geven lijkt me een beter idee. Helemaal zwart of wit staat of zich wel mooi.

...als je hem trouwens van plan bent te kopen...doe het dan nu! Tot 31 december kan er een maximale korting van 43% gehaald worden. Dan kost hij maar 79euri ipv 139. Hoe meer mensen hem kopen, des te lager de prijs.
(inderdaad ook eigenbelang dus)

Back