bambamstudio
Certified MoogPro
Dan heb ik ff de
gemist...
toch blijft mijn opmerking staan
gemist...toch blijft mijn opmerking staan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gemist...Origineel geplaatst door olafmol
summer sundays vinnik bij verre de beste van het stel...de rest vinnik wat gedateerd/geforceerd klinken....kweetnieprecies hoe dat komt.....denk doordat ze alle 3 een beetje een bepaalde stijl van een aantal jaren geleden proberen na te doen.... productie-technisch ed zit het allemaal goed in mekaar, dat wel......ook veel goeie kleine truukjes met effecten en delays..... misschien dat bij summer sundays dat lead-soundje af en toe net iets minder kan, of iets andere themaatjes doet voor de afwisseling...
Olaf
, dat verdiend deze track wel.
) Maarja, what's in a name, zul je zeggen.Origineel geplaatst door Oxy-Yan
het Enigma gehalte van war on terror vonnik iets aan de hoge kant. De verwantschap van de stemsample "War Against Terror" en de rest van het nummer ontgaat me eerlijk gezegd.

).

Origineel geplaatst door fuse
He sKeLeTvM,
Als je nou eens minder ging ouwehoeren en meer muziek maken. Is dat wat?
Vind het stuk voor stuk kwaliteit. War on Terror is m'n smaak. En ook vanwege die mooie kick. En herken ook wel wat van die samples
Freeway lijkt wel wat om een Orbital nummer eigenlijk.
Maar niet denken dat je er bent he, nu gaat die lat hoger.
(In E-v1 zit bij 54s een tikje trouwens.)
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
LOL Fuse !
Wel, ik zal je uitleggen waarom ik de laatste tijd zo zit te ouwehoeren en rond me heen te schoppen. Eigenlijk is het zo dat Jazzmann en ik al een poosje bezig zijn met de bouw van een nieuwe, behoorlijk uit de kluiten gewassen studio. Echter, er zit wat delay op de output (budgetten natuurlijk) waardoor we al een paar maand stilliggen en ik moet aankijken tegen dat mooie materiaal...dat braaf in de dozen staat te wachten op montage. Dus : FRUUUUSTRAAAAATIE ! Vandaar.
Origineel geplaatst door The Q
Voor iemand die zó veel poste met kritiek over hoe muziek er bij zou moeten staan verwachte ik wel iets meer...
Leuke produktie, klinkt gelikt. Helaas wel een 1000 in een dozijn sound dus zeker niet vernieuwend om maar een dooddoener te gebruiken. (alleen daarom al is uw vrees voor pikken ongegerond)
Origineel geplaatst door C-Code
Ja en dat hoef je dan dus niet op dit forum te uiten.......![]()
Ik heb je tracks ook effe geluisterd en qua productie zitten ze goed in elkaar, alleen vind ik ze niet bijzonder in de zin van dat het "apart" is of een "eigen stijl" heeft.
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Mijn eigen 'aparte stijl', daar begin ik nog niet eens aan want dat snapt toch geen hond en krijg ik aan de straatstenen niet kwijt.

Origineel geplaatst door Arveyman
Dus je werkt liever aan muziek dat niet je eigen stijl is maar wel lekker veel centjes oplevert? Wat een uitdaging zeg...