Voor de liefhebbers.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Aaaarggghhh

Aaaarggghhh

Origineel geplaatst door omiel

Kom jongens, er is niks mis met een beetje een gezonde handelsgeest, of willen jullie echt allemaal lekker jezelf van 9 tot 5 krom werken voor een baas, en dan lekker in het weekend je eigen muziekjes maken die waarschijnlijk niemand ooit zal horen. Van mij mag iedereen elke muziek maken die hij wil, en als hij daar dan een sloot geld aan verdiend dan heeft hij het mooi voor elkaar.

Das gesproken Omiel ! Maareuh, dat van die sloten geld...was dat maar waar. Ik ben vorig jaar nog eens op vakantie kunnen gaan...omdat mijn liefste vrouw betaalde...t'was onderhand al 6 jaar geleden !

Maar ik wil niet zeuren, want daar staan hier natuurlijk wel een aantal mooie dingen voor in de plaats.

Als je voor een baas werkt, heb je natuurlijk wel de zekerheid dat je centjes d'r elke maand liggen.

Ik zal dus niks zeggen over mensen die zo onfatsoenlijk waren om hun faktuur niet te betalen. Helaas is het zinloos om voor 350 euro naar een advokaat te lopen en een procedure te starten.

Dus hierbij ook een woordje dank aan mijn liefste wederhelft die mij al jaren steunt zo dat ik kan doen wat ik nu doe. *Kiss*

Vacant is een VET nummer! dat graaf ik zeker wel!!! top!

ik zelf snap wel dat je ergens je geld mee moet verdienen (zou daarom denk ik nooit fulltime muziek gaan maken, teveel druk, heb het ook om me heen bij mensen zien gebeuren die ineens bewust of onbewust toch hits gingen namaken ed) maar ik heb eigenlijk meer respect voor mensen als bv Spinvis die gewoon postbode zijn en daarnaast een van de beste albums van de laatste jaren maakt met een hele typische eigen vreemde stijl..... maar dat zijn wel de toevalstreffers..dat geef ik helemaal toe...... dat respect is ook erg subjectief hoor, eigenlijk kan je niet zeggen dat het ene slechter is dan het ander, ik zit hier ook regelmatig website's en programmas in mekaar te knutselen waar ik me compleet niet in het concept kan vinden...... er moet toch brood verdiend worden...

Olaf

Origineel geplaatst door Mostatic
Even wat kritiek uitoeffenen naar volledig mening van mijzelf :)

E_V1 -> vin'k niets

8)

Ja ok, maar waarom vind je het niet goed ? Hou je d'r niet van of heb je meer gedetailleerde aanmerkingen? De sound van de Leadsynth die de melodie speelt is niet de juiste om het echt helemaal Eurotrance te laten zijn. Je hoort deze track ook zonder vocalen, en dat is eigenlijk niet de bedoeling van dit stuk. Dus breng me nou de chick die dit kan inkwelen, en ik doe het nog eens over. (liefst een meid zonder fout smoelwerk en dito achterwerk zodat ze ook nog op het hoesje kan)

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ja ok, maar waarom vind je het niet goed ? Hou je d'r niet van of heb je meer gedetailleerde aanmerkingen? De sound van de Leadsynth die de melodie speelt is niet de juiste om het echt helemaal Eurotrance te laten zijn. Je hoort deze track ook zonder vocalen, en dat is eigenlijk niet de bedoeling van dit stuk. Dus breng me nou de chick die dit kan inkwelen, en ik doe het nog eens over. (liefst een meid zonder fout smoelwerk en dito achterwerk zodat ze ook nog op het hoesje kan)

LOL, is ook mijn mening, ik hou hier niet zo van, maar ik heb wel een ideetje, moet je me maar even mailen.

zo die Eez Urself begint echt superlekker..veelbelovend..en dan komt op 1:08 ineens zo'n fog-horn en knallen we als een dolle terug de tijd in, zo'n 8 jaar naar de typisch Belgische house-sound die toen zo populair was gemaakt door oa pragh kahn enzo..... en dat blijft maar zo doorgaan...... jammer.... misschien dat je meer met dat stuk uit de 1e minuut kan doen, evt als afwisseling met die retro-riff van het gedeelte daarna....dat blijft maar doorpompen, beetje saai....

House o Pain klinkt als een soort synth-demo drum n bass track om eerlijk te zijn.... beetje slechte variant van de oude LTJ Bukem sound .... again behoorlijk gedateerd..... alsof je probeert iets (na) te maken wat je niet echt voelt zeg maar.... maar dat kan dat boterham verhaal weer zijn?

je fusion liefhebberij spreekt mij veel meer aan om eerlijk te zijn...misschien dat het toch beter en minder gedateerd/geforceerd gaat klinken als je wat meer van je eigen muzikale liefdes erin verwerkt? dan voel je er denk ik ook meer bij zodat het wel heel gemeend gaat klinken......

hoop dat je hier iets mee kan..

Olaf

Ik snap echt niet dat jullie zo klagen.. Jullie krijgen de beste reclame voor jullie trax dan welke DSF member dan ook.. Kijk naar de gemiddelde reactie op track postings, daar komt deze thread met kop bovenuit.

Dus breng me nou de chick die dit kan inkwelen, en ik doe het nog eens over. (liefst een meid zonder fout smoelwerk en dito achterwerk zodat ze ook nog op het hoesje kan)

Nou met een hoop make up, een paar neptieten en een rokje wil ik ook wel op je hoesje. Vergeet de pruik ook niet!
En het inzingen, tja, daarmee kan ik je niet helpen :P

(ja, het is vrijdagmiddag, beetje meliggg)

Origineel geplaatst door Arveyman
Ik snap echt niet dat jullie zo klagen.. Jullie krijgen de beste reclame voor jullie trax dan welke DSF member dan ook.. Kijk naar de gemiddelde reactie op track postings, daar komt deze thread met kop bovenuit.

Wij moeten klagen volgens onze grondwet! Belgen zijn nu eenmaal kneuterige klagers. (wat wil je, met dat weer)

Hehe, nou en of ik blij ben met al die goeie reacties. Olfie heeft gelijk! Het is allemaal ouwe zeurkoek die ik hier post!
Die foghorn is er ook helemaal over!
Hoewel het absoluut geen indikatie over goed of slecht is: Er werden zo een 2500 ex van Eez verkocht. Tussen de miljoenen anderen. Niks an.

De vraag is : Loopt de dansvloer leeg als je de dj deze track tussen alle andere gooit ?

En verder aan allen, danku danku, ben toch best wel happy met de mooie replies.

Laatst gewijzigd:

ja, dit heeft te maken met het feit dat we belgen zijn, volgens de wet zijn we hier immers verplicht om te zagen & te klagen... ( & vooral in Antwerpen )

...nou moet k wel toegeven dat ik van jullie reacties een beetje mellow word...
--> & da's GEVAARLIJK !!!,
want dan begin ik lief te doen & wil ik iedereen knuffelen & zo..

gr jzz

Wij moeten klagen volgens onze grondwet! Belgen zijn nu eenmaal kneuterige klagers.

Hehe, nou en of ik blij ben met al die goeie reacties. Olfie heeft gelijk! Het is allemaal ouwe zeurkoek die ik hier post!

De vraag is : Loopt de dansvloer leeg als je de dj deze track tussen alle andere gooit ?

Och, het is tegenwoordig maar al te vaak zo dat het bekkie van de DJ (en de naam) de cheer-factor bepaald tijdens een DJ set.. Dus leeglopende dansvloeren gebeurt vaker bij onbekende DJ's, en dat ligt niet aan de platenkeuze..
Ik bedoel, als Paul Oakenfold draait dan kan ie gerust de Havenzangers opzetten: de mensen gaan toch helemaal uit hun dak!!

greetz
Arv

Yeeeeeees!

Yeeeeeees!

Och, het is tegenwoordig maar al te vaak zo dat het bekkie van de DJ (en de naam) de cheer-factor bepaald tijdens een DJ set.. Dus leeglopende dansvloeren gebeurt vaker bij onbekende DJ's, en dat ligt niet aan de platenkeuze..

greetz
Arv

DIT VIND IK NOU EENS NAGELS MET KOPPEN !!!!!!

Wij moeten klagen volgens onze grondwet! Belgen zijn nu eenmaal kneuterige klagers. (wat wil je, met dat weer)

Hoewel het absoluut geen indikatie over goed of slecht is: Er werden zo een 2500 ex van Eez verkocht. Tussen de miljoenen anderen. Niks an.

En verder aan allen, danku danku, ben toch best wel happy met de mooie replies.

sjeez.....als je niet tegen kritiek kunt moet je je tracks hier niet posten...... lijkt me beetje vermoeiend om elke keer in discussie te moeten gaan als iemand je brouwsels niet mooi vindt..... smaken verschillen toch? ik geef mijn mening, het kan me geen barst schelen of er 5 of 50000 exemplaren van verkocht werden... dat zegt idd nix over goed of slecht..... het lijkt echt wel alsof je je altijd aangevallen voelt en je gaat lopen verdedigen met argumenten als dat je met zoveel profi artiesten hebt gewerkt of dat je zoveel exemplaren van je tracks hebt verkocht....viel me ook al op in die backstage pas thread...je denkt toch niet serieus dat mensen zo op je reageren omdat jij zonodig met heel veel bekende namen hebt gewerkt en daardoor jaloers zijn? tis veel meer je tone of voice... jammer vinnik dit..

Olaf

huh?

huh?

Snap er geen reet meer van.

Ik zei toch dankje ? Whats the point Olfamol?

Re: huh?

Re: huh?

Snap er geen reet meer van.

Ik zei toch dankje ? Whats the point Olfamol?

mmm..praten we nou langs elkaar heen? uit je reactie op mijn opmerkingen bespeurde ik een sterke vorm van "de verdediging ingaan" door die verkoop-cijfers ed..... maargoed..ik heb me vast vergist..

Olaf

En toen kwam er een olifant en die blies het verhaaltje uit....

En er werd weer over tracks gepraat. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back