[track] Pjotr G - Fuck Around <-break

Pjotr G

funky lid
heya

Weer eens iets volkomen anders van mijn kant, gemaakt met MC-307 en sampler, en nodige effectjes, gemixt op me behringer mengtafel. Voor wat distortion draaide ik me hand niet om....vrij ranzig resultaat beetje in Prodigy stijl.

http://home.planet.nl/~gomme000/Pjotr_G_-_Fuck_Around.mp3

De vocal is genomen uit een hakplaat, en wat gestretched en ge-distorted

Zegt u t maar mensen, hot or not? :D

leuke vocal ;)

Ik vind het een knap staaltje werk waar ik nix op aan te merken heb behalve datie van mij wel ietsjes sneller mag maar das persoonlijke smaak :)

geinig..oude junkiexl stijl ofzo..zal het leuk doen op de breakz-dansvloeren denk ik

broemzzzzkrrttsjakbrroemtsjboemtsjak
(Lekker hoor, distortion rules en iedereen die 't gebruikt naruurlijk ook ;)

Zowww, dat klinkt niet verkeerd! Op +3% a +4% pitch vind ik 'm nog nét iets beter klinken, maar da's persoonlijk.

Geinig trackje Pjotr.

Die samples zijn wel fris. :)

Jooooooooow superr trekje dit zeg!!!

Echt wel ok! die beat is super lekker!

Meer van dit!

:okdan:

goed zeg!

als je het goed aanpakt kan je hier heel veel geld mee verdienen en wereldtourees doen enzo.

klinkt cool, maar mist wat bite , hij pompt niet echt in het laag en midlaag en heeft niet echt een heldere klank bovenin (hoor dat dat wel vaker is met behringer dat hoog dan, of dat ook echt zo is weet in niet)

verder je trackie zelf klinkt zeker cool!

Niet pompen??? Ik denk dast je volume niet hoog genoeg staat! >:|

Weer eens een lekker plaatje van Pjotr, en nog helemaal mijn stijl ook. Het origineel van de sample is trouwens ook een geweldige beuker. Deze komt zeker op een recordable voor in de auto, zeker als de basskist er weer inzit.

P.S.
Pjotr: Ik wil wel een remixje maken als je dat leuk vindt.

:) dank dank

Dat het hoog niet zo fris is komt door de ranzige distortion die met name op de drumbreak losgelaten is (kraak kraak). Misschien had ik dat beter iets anders kunnen doen (bijv hard limiten van die break ofzo)

Origineel geplaatst door NorthernLightX
P.S.
Pjotr: Ik wil wel een remixje maken als je dat leuk vindt.

Is leuk :) zeg t maar als je samples wilt, en welke

Back