Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oooooooooooooooooooooooh daar wil ik naartoe!!!!! heb ze ng nooit live gezien!!!
hey een vd weinige meisies van t forum
stom omte zeggen dat orbital goed bvy de vroeuwen ligt ...is wel so
mn toen malige vriendin waark 8 jaar mee samen woonde voor dat mn muziek hobby uit de hand begon te lopen was helemaal weg van orbital
heb ze een vd eerdere keren dance valley egt live gezien .
hun treden nog egt live op !!! respect
met synths rekken vol net asde checmicals brothers op lowlands wel 4x gezien - underworld zijn egt stakkers daarby vergeleken ...
haha
sc6 mariska

Kga echter niet helemaal naar Engeland om ze te zien. Zij hadden veel spullen bij zich, maar echt live kan je het niet noemen. Alles onder toezicht van een mastersequencer/tape en een beetje mixerstrips afwisselen na elke nummer. Eentje de mix babysitten en de ander een beetje tweaken hier en daar. Laatst Plaid gezien trouwens. Was ook een beetje tegenvaller. Leken wel om de beurt een mixje te checken op laptops. Niet eens dj-style een filtertje elbow flairen. Wat dat betreft respect aan de acid boys and girls die hun shit ter plekke bouwen of een zooitje ervan maken.Nouja ik heb wel àl hun cd's denk ik ^^... Jammergenoeg vind ik niemand die zo gek is om mee naar engeland te gaan om ze te zien optreden![]()

waarom? misschien heeft zij een vriendin die van metal houdt en Orbital een stelletje synthnerds vindt.
..of kennen jullie elkaar al?

Ik was altijd een enorme Orbital-fan en ben dat nog steeds van het oudere werk. Ergens bij de geloof ik 1 na laatste cd ben ik afgehaakt. Luisterde 'm destijds in de winkel en was oprecht teleurgesteld. Rouwproces begon toen al. Toen ze daadwerkelijk stopten, was ik er al een tijdje klaar mee.
Op Lowlands ooit eens live meegemaakt. Was wel erg tof![]()
..Ergens bij de geloof ik 1 na laatste cd ben ik afgehaakt
ja precies. Dat is dan "the Altogether" Wat mij betreft was de middenperiode het beste dus "snivilisation" "in sides" en "middle of nowhere"

Volgens mij klopt dat wel ja. Die albums heb ik in ieder geval grijs gedraaid.ja precies. Dat is dan "the Altogether" Wat mij betreft was de middenperiode het beste dus "snivilisation" "in sides" en "middle of nowhere"