Orbital komt weer bij elkaar!

LeBonTon

DoubleClicker
Voor alle fans.....de leden van the Orbital komen weer bij elkaar en gaan een optreden verzorgen op het Big Chill festival in augustus 2009.

Meer info.

Tis wel duur...nog even overdenken of ik zoveel over heb voor die gasten (waarschijnlijk wel)

Oooooooooooooooooooooooh daar wil ik naartoe!!!!! heb ze ng nooit live gezien!!!

hey een vd weinige meisies van t forum
stom omte zeggen dat orbital goed bvy de vroeuwen ligt ...is wel so

mn toen malige vriendin waark 8 jaar mee samen woonde voor dat mn muziek hobby uit de hand begon te lopen was helemaal weg van orbital
heb ze een vd eerdere keren dance valley egt live gezien .

hun treden nog egt live op !!! respect
met synths rekken vol net asde checmicals brothers op lowlands wel 4x gezien - underworld zijn egt stakkers daarby vergeleken ...
haha
sc6 mariska

Underworld live vind ik ook wel leuk. OK, er staan geen bergen synths die stuk voor stuk live bespeeld worden. Maar we live zang, soms wat gitaar, en er wordt toch aardig op knopjes gedrukt en aan knopjes gedraaid. Weinig klavieren, maar dat maakt me bij die act niet zo uit. Bij bv Jarre of Vangelis vind ik het storender als een track niet live gespeeld wordt.

Orbital heb ik live nooit gezien. The box -beide nummers op de korte versie van de single- vind ik wel super.

Paul Hartnoll (1 vd 2 broers) heeft net een nieuw album (nou ja nieuw, uit 2007) uit: The Ideal Condition.

hey een vd weinige meisies van t forum
stom omte zeggen dat orbital goed bvy de vroeuwen ligt ...is wel so

mn toen malige vriendin waark 8 jaar mee samen woonde voor dat mn muziek hobby uit de hand begon te lopen was helemaal weg van orbital
heb ze een vd eerdere keren dance valley egt live gezien .

hun treden nog egt live op !!! respect
met synths rekken vol net asde checmicals brothers op lowlands wel 4x gezien - underworld zijn egt stakkers daarby vergeleken ...
haha
sc6 mariska

Nouja ik heb wel àl hun cd's denk ik ^^... Jammergenoeg vind ik niemand die zo gek is om mee naar engeland te gaan om ze te zien optreden :(

De nothing left tour was echt bruut. Kheb ze in de Paradiso gezien in 98 ofzo. Met de projectie schermen in 3'en gedeeld. Ging helemaal lossss toen Dr. Who langskwam. Ik wist niet dat zij een versie hadden en mocht em live voor het eerst meemaken. Was trouwens wel een kleurrijke optreden, maar dat had misschien met andere, vroeger legaale middelen te maken. :mexico: Kga echter niet helemaal naar Engeland om ze te zien. Zij hadden veel spullen bij zich, maar echt live kan je het niet noemen. Alles onder toezicht van een mastersequencer/tape en een beetje mixerstrips afwisselen na elke nummer. Eentje de mix babysitten en de ander een beetje tweaken hier en daar. Laatst Plaid gezien trouwens. Was ook een beetje tegenvaller. Leken wel om de beurt een mixje te checken op laptops. Niet eens dj-style een filtertje elbow flairen. Wat dat betreft respect aan de acid boys and girls die hun shit ter plekke bouwen of een zooitje ervan maken.

Nouja ik heb wel àl hun cd's denk ik ^^... Jammergenoeg vind ik niemand die zo gek is om mee naar engeland te gaan om ze te zien optreden :(

dat is een taak voor je vriendje lijkt mij :Z

waarom? misschien heeft zij een vriendin die van metal houdt en Orbital een stelletje synthnerds vindt.

..of kennen jullie elkaar al?

Ik was altijd een enorme Orbital-fan en ben dat nog steeds van het oudere werk. Ergens bij de geloof ik 1 na laatste cd ben ik afgehaakt. Luisterde 'm destijds in de winkel en was oprecht teleurgesteld. Rouwproces begon toen al. Toen ze daadwerkelijk stopten, was ik er al een tijdje klaar mee.
Op Lowlands ooit eens live meegemaakt. Was wel erg tof :okdan:

Ik was altijd een enorme Orbital-fan en ben dat nog steeds van het oudere werk. Ergens bij de geloof ik 1 na laatste cd ben ik afgehaakt. Luisterde 'm destijds in de winkel en was oprecht teleurgesteld. Rouwproces begon toen al. Toen ze daadwerkelijk stopten, was ik er al een tijdje klaar mee.
Op Lowlands ooit eens live meegemaakt. Was wel erg tof :okdan:

Blue album?

..Ergens bij de geloof ik 1 na laatste cd ben ik afgehaakt

ja precies. Dat is dan "the Altogether" Wat mij betreft was de middenperiode het beste dus "snivilisation" "in sides" en "middle of nowhere"

ja precies. Dat is dan "the Altogether" Wat mij betreft was de middenperiode het beste dus "snivilisation" "in sides" en "middle of nowhere"
Volgens mij klopt dat wel ja. Die albums heb ik in ieder geval grijs gedraaid.
2165-300x300.jpg

Blijft toch cool.

Back