Speedy J workshop bij i4-muzique

manipulator

Stamgast
gezien op www.i4-muzique.nl

op 2 januari komt Jochem Paap (speedy j) een gratis workshop geven van Kreate. (vette minimal/techno vst)

altijd leuk om de meester in actie te zien.

i4-muzique
hoogstraat 151
eindhoven

Jammer helemaal in de stad waar ik toen maar weer ben gevlucht als Amsterdammer.....8)

Cool ben al jaren fan van hem en niet alleen zijn Speedy J muziek maar ook wat hij op het FAX label doet. Ik ben wel benieuwd tis ff rijden maar wel de trip waard lijkt me zo.

:bekdicht: mja, heb niet zo veel met softsynths, maar misschien hop ik wel een keer langs..

:P hij geeft overigens een 4uurs setje in Doornroosje de 27e..!!

Zo, dat is wel heel erg leuk. Ik rijd er wel even naar toe. Kan ik gelijk Grooveron weer Nieuwjaarszoenen geven. ;) Kan tenslotte ook niet iedere dag.

Maar serieus: ik vind dat ze daar leuke events organiseren. Wel even een verschil met de andere muziekzaken van het land.

Oei dat wordt lekker dan, laten we er dan maar mmeteen een nieuw jaars borrel van maken, ik zal het Harold alvast voorstellen :-)

Ik moet eigenlijk gewoon werken, maar ik denk dat ik maar vrij neem. Der komen een bui moderators naar eindhoven en daar hoor ik eigenlijk toch bij te zijn. :)

Ik moet eigenlijk gewoon werken, maar ik denk dat ik maar vrij neem. Der komen een bui moderators naar eindhoven en daar hoor ik eigenlijk toch bij te zijn. :)

Das altijd gezellig, we zullen voor een lekker onthaal zorgen, maken we er een SynthMOD nieuwjaars borrel van 8~ wij als I4 hebben er in iedergeval veel zin in. Voor de zekerheid als je zeker wilt komen en die dit hier lezen met het ff aan via info@i4muzique.nl dan weten we waar we rekeing mee moeten houden, het zou wel eens heel vol kunnen worden.

2 jan gaa ik niet redden
ben op de 1e nog in groningen
maar i-4 heeft zekers wel leuke dingen / sfeertej in de zaak

vroegah moest k ryden ri brussel voor mn werk
dropte k op de terug reis wels langs ...mooie zaak
toen kocht ik mn 1 ste nieuwe sampler a4000
spijt van hey
niet hun schuld [ k verkocht toen zelfs mn tb ervoor
whoooooooooo moetje nu eens zien

:doei:aan harold

Ik heb zojuist een mailtje de deur uitgedaan.

Moest er net wat handel afhalen en ga met Marcel die kant op, zet de dranghekken maar neer! :P , Gluwijn in de rij, wij doet je wat :koffie:

Moest er net wat handel afhalen en ga met Marcel die kant op, zet de dranghekken maar neer! :P , Gluwijn in de rij, wij doet je wat :koffie:

mooi we zien jullie morgen

Ik vond het ook gezellig EN leerzaam.

bedankt allemaal

bedankt allemaal

Bedankt allen die er waren, was inderdaad heel gezellig
en tot een volgend event

Hartelijk dank aan I4 en Jochem voor de leuke, inspirerende en gezellige middag. Ook tof om weer eens wat oude bekenden te spreken! :)

Het Kreate-pakket klonk zeer prettig. Ik heb veel bruikbare sounds gehoord, uiteenlopend van clicks tot lange ambientpads. Naar mijn mening heeft Jochem met Kreate een zeer bruikbare soundcollectie vervaardigd van goede kwaliteit.

Back