Speedy J workshop bij i4-muzique

De workshop was idd hartstikke leuk. I4 had een flink scherm + beamer opgesteld zo dat de uitleg niet alleen te horen maar ook duidelijk zichtbaar was. Ik had Kreate al besteld en had hierdoor dan ook geen uitleg meer nodig. De opzet van de workshop was dat Jochem aan de hand van de structuur in Kreate langs de verschillende functies ging. Aangezien het eerste deel een reeks van individuele samples was, was dit deel nogal statisch. Toen de loops en sequences behandelt werden was daar ook gelijk de dynamiek in de presentatie.

Na de eerste sessie even een rondje praten met de aanwezige, volgens mij was ongeveer 1/3 van de aanwezige lid van sf. Toen volgde een herhaling van de demo, maar op verzoek van 1 van de aanwezige maakte Jochem ook nog een korte snipeset. Dit korte werkje klonk als een huis en het was fijn om te zijn dat een pro als Speedy J ook gewoon lekker aan het tweaken is om de juiste sound te krijgen en waarschijnlijk net zo werkt als 75% van lezers van dit bericht.

Ik vond Kreate een overtuigend product en zal binnenkort (dit jaar) eens een review op sf neerzetten.

I4 bedankt voor de koffie en de gastvrijheid!

Attachments

• IMG_4402.jpg
    IMG_4402.jpg
    136,9 KB · Bekeken: 92
  • IMG_4411.jpg
    IMG_4411.jpg
    151 KB · Bekeken: 86
Back