[house] Dr Morris - Deeep

Maurice_1983

S Y N T H L O V E
Hoi Forummers,

Ik kom weer eens een trackje pluggen. Hij is nog niet af, ik zit zelf te denken aan een zangeres. Wat denken jullie? Commentaar op de mix, arrangement, melodie is welkom!

Groeten, Maurice

Attachments

• Dr_Morris_-_Deeeep.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 87
't Is niet mijn kopje thee, maar luistert wel lekker weg. Vind alleen de clap niet zo (te breed).

vette subs en met die kick erop lekker,

lekker die achtergrond percusie hoorbaar vanaf 6:00

clap is ok,maar gezien die 'fuzz' is moet je anders pannen (of zit er een soort chorus fx op?) ,nu neemt die teveel plaats in

lekker vanaf 4:00 met dat wijf erop,een beetje cliche piano sequences enzow wel,beetje sleutelwerk nodig,onodig ingewikkeld maken hoeft ook niet door toe te voegen,hij kan best lekker minimal...

Okee, die clap gaat inderdaad even anders aangepakt worden. Het arrangement is nu nog lichtelijk chaotisch, daar moet even een bezem doorheen. Zitten wellicht iets teveel ideeën in. Thanks voor de comments so far.

Groeten, Mau

Lekkere kick. Het laag wat er rond 0.48 staat na mijn idee iets te hard of heeft te veel laag in verhouding tot de kick, zo komt het bij mij over. Break is erg lekker, doet me aan een warme zomer denken. Gaat lekker zo die track, vooral dat geluidje met die portomento? er op, die whiehiewhiehe... is erg lekker.

ik vind de lead in / transitie naar de piano het sterkste stuk van de track, alles wat daarna gebeurt vind ik ook erg cliche. probeer dat verder uit te buiten.

Ik vind dit echt één van de betere dingen die'k hier al ben tegengekomen. Misschien eens proberen met een ietwat doffere pianoklank, verder nog wat afmixen en dit lijkt me zeer goed op weg...

Ik zou dat extra pianoriedeltje rond 3:23 weglaten. Gebruik desnoods een andere sound om nog iets melodisch mee te doen.

Lekkere lead synth, maar ik vind het stukje met alleen die piano na 3 minuten een beetje leeg. Als je die synths van na 4 minuten daar wat eerder over heen gooit is het een knaller.

Hmmmm

Hmmmm

Hey Morris,

Klinkt bijna af ja. Vooral het midden gebied is nog wat ondoorzichtig. Ik zou echt per lettergreep de mix om de zang heen weg eq-en, dynamisch in de tijd met automation. Daar wordt de stem duidelijker van. De stem mag er best wel behoorlijk wezen namenlijk! En waar is dat superhoog? ssss s ss give me some "air".
Ook de scheiding tussen sub laag en gewoon laag maakt dat de bassdrum eigenlijk een klikje is met een sinus eronder. Had je die Miguel Miggs al ge-checked van Naked Music?
Wel een goede track al met al! ga zo doorrrrr! Lekker bezug.

Groet,

Doppelganger

Back