minimal, Kreate vs minimal techno sample magic

manipulator

Stamgast
Ik heb altijd stevige techno gemaakt en wil wat rustiger aan gaan doen en eens kijken in de minimal wereld.

nu hoor ik goeds over kreate maar las ook iets over een nieuwe sample cd van sample magic.

heeft iemand ervaring met beide ?

Ik heb altijd stevige techno gemaakt en wil wat rustiger aan gaan doen en eens kijken in de minimal wereld.

nu hoor ik goeds over kreate maar las ook iets over een nieuwe sample cd van sample magic.

heeft iemand ervaring met beide ?

ik ken ze beide nog niet zo goed maar er is op 2 januari is er een workshop met Speedy J die alles komt uitleggen over de kreate in eindhoven bij i4muzique

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=105085&highlight=kreate

zijn er al mensen op het forum die dize beide gebruiken ik zou dat ook wel willen weten

Ik weet dat speed j bij i4music is, maar ja ik wil eigenlijk niet wachten,

ik dacht dat ik er uit was, tot ik iets las over die sample cd, maar ja dan maar wachten tot na de demo van 2 Jan

Ik heb Kreate inmiddels gekocht, erg cool!!! Mooie aanvulling op mijn bestaande synths, en sample cds...

Zitten een aantal drums in die echt super zijn.

Ben trouwens ook wel erg benieuwd naar die Speedy J workshop! Ik ben in ieder geval van de partij!!

GRTZ

Ik heb hem vandaag ook maar vast gehaald, een van de verkopers demonstreede hem en ik was snel verkocht super lekker sounds en heel kreatieve loops en sequences wordt weer laat vanavond. ik ga trouwens nog wel naar die workshop maar dan kan ik mooi ff dingen vragen waar ik zo nog niet uit kom

sample magic

sample magic

Ik heb 5 cd's van de Sample magic serie (bijna allemaal dus) en ik vind
ze heel fijn.
Goeie warme kwaliteit samples, altijd 24 bit.
Ik vind ze naast Vengaence "the cream of the crop" (en dat is meestal 16 bit).
Ben wel benieuwd naar de Kreate minimal cd....

PS Wat ik jammer vind aan de top loops van Sameple magic's "Minmal & Tech-house" is dat ze vaak te druk zijn.
Ik vind wat drumloopjes betreft dat "Less Is More".
De nieuwe "Minimal Techno" ga ik ook nu meteen bestellen ,door jullie weet ik dat ie uit is !

Ik heb tijdens de workshop bij i4-muzique ook ff de sample magic cd gechecked. en het bleek een goede aanvulling op kreate en dankzij een meevaller, heb ik ze nu beide ;)

Back