Otlen
Lid
Daarmee moet het kunnen.Ik heb al een pc staan : 3,2 ghz pentuim 4 hyperthreating met 2 gig aan werk geheugen.Wat ik zou willen weten is wat voor soort type moederbord met processor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daarmee moet het kunnen.Ik heb al een pc staan : 3,2 ghz pentuim 4 hyperthreating met 2 gig aan werk geheugen.Wat ik zou willen weten is wat voor soort type moederbord met processor.

Als je NU een PC moest bouwen voor muziek. Met welk moederbord zou je dan beginnen?
Maar Asus heeft gewoon een erg goede naam wat betreft stabiliteit...

Ha, ik heb nog een via kt600 van Asus, die werkelijk alles heeft overleefd... ...zelfs mijn vandalistische ex-vriendin...
![]()
Ik zou het wel weten als ik een pc moest slopen.... koeler van de proc af en zwaar gaan overklokken 
) als ik de Echo Audiofire 2 in combinatie met m'n soundcraft mixer gebruik i.p.v. de Echo Audiofire 4 in z'n eentje (waar ik dus rechtstreeks mics, line in, monitor out e.d. in kan steken)? Nu is mijn vraag: Zou ik er in geluidskwaliteit op achteruit gaan (en dus de kwaliteit van de geluidskaart niet optimaal benutten, wat ik niet zou kunnen uitstaan..) als ik de Echo Audiofire 2 in combinatie met m'n soundcraft mixer gebruik i.p.v. de Echo Audiofire 4 in z'n eentje (waar ik dus rechtstreeks mics, line in, monitor out e.d. in kan steken)?
.Wel, dit vroeg ik me ook af, of de toevoeging van een laptop op zo'n manier iets aan geluidskwaliteit doet. En wat is de beste combinatie van (analoge) mixer en geluidskaart? Alles in mixert, mixert-out naar interface en deze terug naar een kanaal in de mixert voor de monitors of monitors op de interface of....
(stel een eenvoudig analoog mengpaneel en een audiofire 2 of 4).
Gigabyte maakt ook goede P35 mobo's. Maar Asus heeft gewoon een erg goede naam wat betreft stabiliteit...