Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Arno.
Hoe kom je erachter of de converters van de goede kwaliteit zijn?
Dat is een goede vraag. Waar ik zo geen goed objectief antwoord op kan geven. Dat is iets dat technisch gemeten moet en kan worden.
Dan zou ik eens kijken naar welke voorkeur in interfaces je uitgaat. En dan daarover tests in bladen/websites van fatsoenlijke kwaliteit gaan zoeken.
Maar wat ik al schreef: ga er maar vanuit dat alle converters van interfaces van de bekendere merken zoals Steinberg, Focusrite, Lexicon, Presonus, Echo, Motu RME goed tot zeer goed zijn. Daar zou ik me niet veel zorgen om maken. Dat gaat pas gelden als je een hoogwaardige high-end studio wilt bouwen met allemaal dure componenten. Dan kom je in heel andere prijsklassen terecht.
yesNee, hij vraagt of het verschil het waard is voor hem. En daar kan jij of ik geen antwoord op geven.Hoe meer geld je uitgeeft, hoe meer CPU je hebt, zo simpel is het.
ghehe, bakbeest he!Een Mac Pro, een EMS Synthi 100, een Neve 8078, een Maserati, en een kasteel op 1000 hectare! Minder dan dat is niet doenbaar!![]()
....maar maserati kasteel ed klinkt goed
. Ff zonder gekheid, met minder is het heel goed te doen, zoals gezegd heb laatst eea gedaan moest 4 of 8 uur wachten, systeem aan de kant schuiven en laten werken, doenbaar ? yes bluray nog wel.....ga t maandag (ook) ff testen kan mij niet voorstellen dat een i5 net zo snel is.Net ff getest; mn i5 PC renderde een Bluray sample filmpje in 2 minuut 31 sec, de i7 deed er 2 minuut 27 sec over.
Dat soort verschillen zul je dus gaan tegenkomen Brick, aan jou de keus of je per dag een heel aantal malen een paar seconden tijd over hebt.
yes, ook bij realtime video/ foto bewerking.Bij audio is de belangrijkste bottleneck altijd de CPU.
denk niet dat dat te beantwoorden is. Das afhankelijk van hoe complex je eea doet/ maakt.Kunnen degene die produceren op een i5 aangeven wat voor projecten ze zonder problemen draaien en waar het pas problematisch wordt?
).das mijn ervaring ooki7 is het méér dan waard, veel meer kanalen realtime met veel betere latencyDat Marando met minder tevreden is, is good for him, maar het verschil is niet gering.

yes
ghehe, bakbeest he!....maar maserati kasteel ed klinkt goed
. Ff zonder gekheid, met minder is het heel goed te doen, zoals gezegd heb laatst eea gedaan moest 4 of 8 uur wachten, systeem aan de kant schuiven en laten werken, doenbaar ? yes
bluray nog wel.....ga t maandag (ook) ff testen kan mij niet voorstellen dat een i5 net zo snel is.
yes, ook bij realtime video/ foto bewerking.
denk niet dat dat te beantwoorden is. Das afhankelijk van hoe complex je eea doet/ maakt.
Ik heb een I7 met 2 sporen over zn nek getrokken (omdat ik t leuk vind om te testen).
das mijn ervaring ook![]()
Dingen gaan alleen vlotter als je de extra rekenkracht van een i7 ook gebruikt. Zolang je een i5 niet ten volle gebruikt ga je geen verschil zien.Merk dat de gebruiks ervaring bij de i7 veel beter is dan bij de i5. Dingen gaan veeeeel vlotter...1 op 1 vergelijking kan ik niet maken.
Wil je deze bullshit dan ook met bronnen onderbouwen? (Niet dat je dat gaat doen, want er bestaan geen (betrouwbare) bronnen die zeggen dat OSX een superieur OS is - en omgekeerd.)Zeer waarschijnlijk is het, het besturingssysteem icm met de hardware wat eea voltjes laat lopen.
I7 is een mac systeem en
I5 een windows systeem
ff bij het begin beginnen, dit :Wil je deze bullshit dan ook met bronnen onderbouwen? (Niet dat je dat gaat doen, want er bestaan geen (betrouwbare) bronnen die zeggen dat OSX een superieur OS is - en omgekeerd.)
Merk dat de gebruiks ervaring bij de i7 veel beter is dan bij de i5. Dingen gaan veeeeel vlotter...1 op 1 vergelijking kan ik niet maken.
Zeer waarschijnlijk is het, het besturingssysteem icm met de hardware wat eea voltjes laat lopen.
I7 is een mac systeem en
I5 een windows systeem

http://www.techzine.nl/tweaks/377/softwarelijst-opruimen-met-regedit.htmlDit is een handige tweak om je softwarelijst op te schonen door middel van regedit, als je software verwijdert dan blijft het programma soms gewoon nog gewoon staan in de softwarelijst, na verloop van tijd word dit een hele waslijst met allerlei onnodige programma's wat er voor zorgt dat het langer duurt om de lijst te genereren.
Allereerst wat je moet doen is regedit opstartenm door middel van Start -> Uitvoeren -> en typ daar in regedit ga dan naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
http://osx-windows-recordingaudio.reviews.r-tt.comThe Long Race: Price
Apple’s marketing mantra is “it just works.” Compared to Windows computers, which are prone to hardware compatibility issues, viruses, worms and bloatware, that slogan seems incredibly true for Apple computers. Apple machines typically don’t require much fussing, tweaking and troubleshooting to get working. But there’s a reason for that.
When you buy a Windows computer, it could come from any number of OEMs, be it Dell, HP, Lenovo, Alienware, etc., etc. Furthermore, the innards of each computer will vary to a vast degree. One may have an AMD processor while the other might have an Intel processor .One might sport an ASUS motherboard while another may have a BioStar motherboard. There’s an infinite array of configurations you can get with a Windows PC. With a Mac, you’ve got about four or five configurations for each line. And this uniformity is what makes their legendary stability possible.
But the big, big drawback for Apple computers is that they aren’t nearly as upgradeable as Windows-based towers. You may be able to upgrade the hard drive, RAM and external peripherals. But for the most part, when you buy a Mac from the store, it’s what you’ve got until you throw it away and buy the next one. This, combined with the fact that Macs cost more than PCs and you’re in for a much higher price tag overall.
http://nl.wikipedia.org/wiki/BloatwareBloatware of fatware is een uitdrukking die gebruikt wordt voor software die veel overbodige functionaliteit heeft en/of onnodig veel ruimte op de harde schijf inneemt. Een en ander kan voortkomen uit slordig programmeerwerk
I7 is een mac systeem en
I5 een windows systeem

Ik weet echt niet waar dit op slaat hoor
i5 en i7 zijn gewoon type-aanduidingen van processors van Intel.
Oh, ik dacht dat we het over recente Windows versies hadden en niet Windows 98Wil je windows goed laten lopen ben je minimaal 1 dag kwijt aan register aanpassingen en dan loopt i nog niet 100% wbt audio ed.

shit betraptOh, ik dacht dat we het over recente Windows versies hadden en niet Windows 98![]()

nog een paar weken, MaverksIn dat geval: Mac OS (8) is rommel!!!![]()

yubsHij bedoelt dat ZIJN i5 een Windows is en ZIJN i7 een Mac...
veeeel snellerHet kan wel natuurlijk, het kan altijd beter/sneller.
tijd om te gaan tweakenMaar nodig is het zeker niet.

Géén laptop van 500 euro, of het moest tweedehands zijn.Wat raden jullie mij aan?
Hallo,
Ik ben een beginner en wil een laptop aanschaffen om muziek te produceren.
Het liefst wil ik zo weinig mogelijk uitgeven (onder de 500), maar soms krijg ik de neiging om deze tussenstap over te slaan, dus het kan ook veel meer worden. Het gaat erom dat de veelgebruikte DAWS er goed op draaien en dat het geluid goed is. Wat raden jullie mij aan?