[effect]M-one spdif uit werkt niet?

Cquence

Stamgast
Ik heb spdif uit van Midiman Delta 10/10 LT geluidskaart met digitale kabel aangesloten op m'n TC Electronics M-One.
Dat werkt prima, er komt een signaal binnen en dat is af te lezen in het display.
Het probleem is, dat ik geen signaal terugkrijg via de spdif out van de M-one naar m'n spdif in van de Delta 10/10.
De mixer van de Delta 10/10 geeft geen signaal op dit input.

Ik vermoed dus dat het aan de M-One ligt. Hij staat ingesteld op Digital.

Wat doe ik vaudt?

Re: [effect]M-one spdif uit werkt niet?

Origineel geplaatst door Cquence
Ik heb spdif uit van Midiman Delta 10/10 LT geluidskaart met digitale kabel aangesloten op m'n TC Electronics M-One.
Dat werkt prima, er komt een signaal binnen en dat is af te lezen in het display.
Het probleem is, dat ik geen signaal terugkrijg via de spdif out van de M-one naar m'n spdif in van de Delta 10/10.
De mixer van de Delta 10/10 geeft geen signaal op dit input.

Ik vermoed dus dat het aan de M-One ligt. Hij staat ingesteld op Digital.

Wat doe ik vaudt?

ik ken de m one niet maar moet je ook niet digi uit instellen? of is digitaal voor in en uit?

Dat zal waarschijnlijk ergens moeten gebeuren, maar ik kan het totaal nergens vinden.
Staat niet in de handleiding, en in het menu I/O staat alleen Digital in of analoog in.
Er wordt dus niets gezegd over de uitgang.

Heb inmiddels wel antwoord gekregen van TC Electronics Benelux, maar ik kan morgenochtend pas bellen.
Heeft toevallig iemand hier ook een M-One? Dan kan ik vanavond al aan de slag ;)

Origineel geplaatst door Cquence
Dat zal waarschijnlijk ergens moeten gebeuren, maar ik kan het totaal nergens vinden.
Staat niet in de handleiding, en in het menu I/O staat alleen Digital in of analoog in.
Er wordt dus niets gezegd over de uitgang.

Heb inmiddels wel antwoord gekregen van TC Electronics Benelux, maar ik kan morgenochtend pas bellen.
Heeft toevallig iemand hier ook een M-One? Dan kan ik vanavond al aan de slag ;)

maar welke digi in en uitgangen heeft ie?

Origineel geplaatst door EDP
maar welke digi in en uitgangen heeft ie?

uit je verhaal lijkt het zo dat hij alleen maar een digi ingang heeft geen uitgang

Back