Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat een rare vergelijking, want de pond en de dollar hebben heel verschillende waardes (in euro dan).Ik vind de shipping vanuit de UK zo duur. Vanuit Amerika is het netzo duur dacht ik
ik betaalde 15 euro voor een pakket van 40 kilo![]()
Ik betaalde 20 pond voor een pakket van nog geen kilo.
En dan hadden ze gewoon pats, een etiketje op de winkeldoos (open doos met zo'n schuifhoesje eromheen) geplakt.
Kwam behoorlijk gebutst aan.
Bij Absolute Music UK, dus. Never again.
Wat een rare vergelijking, want de pond en de dollar hebben heel verschillende waardes (in euro dan).

Maar dat kan tegenwoordig niet meer (wij als nl-ers moeten bij .co.uk of .de kopen).Amazon uit de states was toen zelfs goedkoper dan uit the uk halen

Dan zou ik zeggen dat ik niks ontvangen heb, eens kijken waar dan het schip strant![]()
Ik zou ook gaan zeuren dat dat echt niet kan (wat als ze je bestelling bij de junk next door afleveren...)Oftewijl, bij de dichtsbijzijnde deur op de begane grond.
kan geen zij zijn geweest?hij
Ik heb een keer mijn bestelling van amazon (boeken) in de oud-papier container (of all places) gevonden...bij ups hebben ze 1 keer gewoon deboel in de voortuin gezet !, niks tekenen of briefje.
strandt
sorry, kon het niet laten...![]()