De lage pond: profiteer jij mee?

en daarvoor ben ik niet te beroerd om even rond te kijken/af te wachten...

Hou er rekening mee dat de pond ook daalt tegenover vrijwel alle andere valuta. Dus als de voorraden in de UK straks op zijn en ze opnieuw moeten importeren (en zelf betalen met andere valuta), gaan de prijzen daar wel omhoog denk ik.

Inderdaad, hetzelfde geld voor made in the UK zooi; de grondstoffen komen uit het dure buitenland

Ik gebruik zo'n omzetstuk voor de piano, maar ik hoor een licht gezoem van de piano wanneer ik een toets indruk. Kan dat daardoor komen? Ik heb met een ander omzetstuk geprobeerd, en dat is hetzelfde. Kan ik dat oplossen door de Europese versie van de adapter voor de piano te kopen?

@Stabby, is het probleem verholpen met een andere adapter.

Ben benieuwd ....

Volgens mij zijn ze wakker geworden in Engeland.

Bij DV247 en Dolphin zijn de Roland en Yamaha workstation ineens duurder dan in Nederland en Duitsland!

Ik ben blij dat ik dit topic gisteravond tegenkwam. Ik had al besloten dat ik op zeer korte termijn de M-Audio keystation pro 88 zou gaan aanschaffen maar ik ik moest nog beetje sparen daarvoor. Maar mijn bestellijstje zorgt er bij dolphin voor dat ik zo rond de 160 euro goedkoper ben dan in .nl :)

Heb dus vandaag bestelling de deur uit gedaan.
Alleen jammer dat 3 van de 5 dingen van mijn lijstje niet op voorraad zijn ;{

Iemand ervaring met Gear4Music? Sta op het punt spul twv zo'n 500 pond te bestellen (oa monitoren)...

Het gaat allemaal wel goed werken met voltage (natuurlijk met verloopstekkertje)?.

Ik vind de shipping vanuit de UK zo duur. Vanuit Amerika is het netzo duur dacht ik. Wat betalen jullie nou zo aan shipping als ik vragen mag.

Ik wil trouwens misschien die customsynth.co.uk optie doen voor me odyssey en me six trak. Die zijn echt duivels mooi.

Back