FF voor de gein ; raad deze synth

is dit een soort van "ik heb een V-synth aangeschaft maar wil het niet openlijk van de daken schreeuwen op SF dus doe ik het met een mp3 fragmentje en dan gaan mensen luisteren en allerlei koole analoge synths opnoemen en als ik ze dan achteraf vertel dat het een V-synth is dan ga ik tenminste niet op m'n denkbeeldige bek" :D

gnaafeli man :L

is dit een soort van "ik heb een V-synth aangeschaft maar wil het niet openlijk van de daken schreeuwen op SF dus doe ik het met een mp3 fragmentje en dan gaan mensen luisteren en allerlei koole analoge synths opnoemen en als ik ze dan achteraf vertel dat het een V-synth is dan ga ik tenminste niet op m'n denkbeeldige bek"

hehe, Je bent niet de enige die dat dacht :) (in nagenoeg exacte bewoording)

Laatst gewijzigd:
ik denk een jx8p met pg800

ik denk een jx8p met pg800

zou met glas bier op kunnen echt waar.

Ik ben nooit zo van de V-synths geweest maar m'n maatje was er vanaf dag 1 helemaal gek van. Een tijdje geleden heeft hij er 1 gekocht en ik moet zetten dat er heel net laag uit die bak komt.

Inderdaad wat de topicstarter zegt, init patch en gewoon een sound bouwen en dat klinkt echt beter dan ik ooit had verwacht.

grappig al die verschillende merken en types te zien :okdan:

nou het was mn nwe aanwinst de Roland V-Synth
Eerste indruk was dat het een VA of een rompler kon zijn. Eerst gedacht aan een Alesis Ion, toen aan een Roland VX met Analog Expansion.

Leuk voor emulaties die V-Synth. Nu nog een aantal voorbeelden van non-emulaties. Dus spectaculaire presets wat alleen de V-Synth kan, :geslaagd:.

Dus spectaculaire presets wat alleen de V-Synth kan, :geslaagd:.

speciaal voor Yoonchi en geinteresseerden hier wat snel gemaakte V-synth sounds (ik heb hem namelijk nog niet zo lang) ..
geen presets maar zelf geklooid :

Attachments

• V-synth soundz.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 86
v-synth ken ik niet, maar als je de waveforms bekijkt zie je een beetje storing, analoog of een goedkope kabel:P

dus (naar mijn mening) is het een juno met distortion

tot 1:20 is het net alsof ik Grand Theft Auto zit te spelen. :maffia: Zitten er ook dikke lead's in die Veesynth?

v-synth ken ik niet, maar als je de waveforms bekijkt zie je een beetje storing, analoog of een goedkope kabel:P

nee hoor, dat zijn zelf vernaggelde samples, dus dat kan kloppen dat t niet volledig clean is...
en het is een mp3 dus ook dat helpt niet mee

Aan de Pulse Width en eenvoudige sequence te horen is het een Pro-One.
Ander monofoon analoog bakkie als de Yamaha CS15 of Korg Sigma ofzo zou ook nog kunnen. Pro-One toch?.

hi rianne, nee joh t antwoord is allang gegeven, het is een V-synth

ik had jv2080 willen zeggen

maar idd superblij voor je da je een vsynth hebt, dat was t doel toch?

Back