SOUNDTRACKS TOPAZ S 28 4 MIXER

BlueberrySoul

Nieuwkomer
Hi, zijn deze mixers, de 'SOUNDTRACKSTOPAZ S 28 4 MIXER' ok?
Specs. zijn ok voor mij. Graag wat info over het geluid. Ik weet dat deze door
Wharfedale zijn gemaakt. (zij zijn er ook mee gestopt)

Thanks,
Richard

Hi, zijn deze mixers, de 'SOUNDTRACKSTOPAZ S 28 4 MIXER' ok?
Specs. zijn ok voor mij. Graag wat info over het geluid. Ik weet dat deze door
Wharfedale zijn gemaakt. (zij zijn er ook mee gestopt)

Thanks,
Richard

heb hem zelf nooit beluisterd maar van wat ik erover gelezen heb klinkt het vrij warm en transparant. Het lijkt me prima mixert.

heb een soundtracs project8 32/8 ben er zeer tevreden over , wat zijig/ niet scherp-extreem geluid, 98db praktische dynamiek handige bus/directout routing. nu al meer dan 10jaar altijd goed gefunctioneerd.

heb een soundtracs project8 32/8 ben er zeer tevreden over , wat zijig/ niet scherp-extreem geluid, 98db praktische dynamiek handige bus/directout routing. nu al meer dan 10jaar altijd goed gefunctioneerd.
Is de project8 32/8 ook door wharfedale gemaakt?

Ben dit net tegen gekomen:

"De Topaz S28-4 heeft volgens de info die ik op het net vind niets met de oude Soundtracs Topas te maken.

Voor zover ik er iets van info over terug vind gaat het om een Wharfedale Pro tafel die blijkbaar alleen in Polen en Kroatië aangeboden wordt."

en deze;

"Ik was ook even abuis, bij Topaz heb ik inderdaad de associatie met Soundtracs Topaz, maar ik lees nu dat dit niet terecht is. Het gaat hier om de Wharfedale Topaz, tsja... het is inderdaad erg verdacht dat deze tafel alleen in midden- en oost Europa wordt aangeboden.

De website wharfedalepro.com even bezocht ik ben er direct op afgeknapt, mijn hemel die site is echt van de vorige eeuw. Wanneer je op Topaz druk dan krijg je dood leuk een HTTP 404 Not Found om de oren geslingerd. Nee dank je, links laten liggen dit merk, wanneer de website niet eens werkt wat moeten de producten dan voorstellen?"

Ik denk dat ik toch maar naar een ander mixer ga uitkijken!

check studiomaster denk net zoon soort merk de oudre series zijn erg ok / uk eq,s / redelijk priced
en een aantal te koop momenteel

check studiomaster denk net zoon soort merk de oudre series zijn erg ok / uk eq,s / redelijk priced
en een aantal te koop momenteel
Is de Studiomaster session Mix 16 2 een betere optie dan de Tascam Type M 1516

dat mixers van merk a door een merk b worden gebouwd gebeurt wel vaker, dat is op zich niet heel gek. midas venice tafels worden bv door dynacord gebouwd...

Ik heb sinds 2004 een Soundtracs Topaz Project 8 24ch met meterbrug. De tafels zijn erg stil qua ruis en de EQ is echt bruikbaar.
Hun IN-LINE ontwerp zorgt ervoor dat je middels de Monitor Merge knop tot 28 line kanalen ter beschikking hebt. 24 daarvan kan je op de groepen zetten en beschik je over de 4 banden van de EQ. De andere 24 heb je een beperktere 2 bands EQ en geen groep assign mogelijkheden.
AUX sends zitten wat anders in mekaar dan andere tafels. Je hebt 2 AUX sends die zowiezo pre-fader zijn. AUX 3 tem 6 zijn post-fader. Je kan AUX3/5 koppelen aan ofwel master channel of monitor channel. Hetzelfde voor AUX4/6. Er zijn nog flink wat andere mogelijkheden die me ontglippen, maar een Project 8 is in ieder geval een prachtige tool. Voor 800-1000€ moet je tegenwoordig een 24CH kunnen vinden. Een 32CH (64CH IN LINE) ligt tussen 1200 en 1600€.

Dit voor mijn 2 cts.

:doei:

Back