Dnaab136
Stamgast
Kijk eens naar de 3 mem chips. Wedden dat pin 18 van minstens 1 van hen er een beetje vreemd uit ziet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

! Flatcables gemeten, ook OK!

)gewone flatcable kopen in electro winkel.. en van elkaar trekken tot gewenste breedte
zelfde die gebruikt wordt in interne SCSI, IDE, etc kabels.. (recycleren)
veel steviger in elk geval dan wat er nu inzit

En ik maar denken dat het om een TB ging.MAAR voor de prijs van een bus contactspray koop je toch zo'n apparaat. Al die moeite om een MC-303 weer aan de praat te krijgen...![]()

Ik heb eens even zitten googlen en het schijnt dat je batterijzuur zou kunnen verwijderen met een mengsel van:
- (zuiverings)zout (ik denk gewoon soda of misschien wel gewoon keukenzout)
- ammoniak en water in dezelfde hoeveelheid
het is misschien het proberen waard.
succes (laat ff weten of het idd werkt)

en zeker al een 303?!?!
electronicaboer wist niets beter om batterijzuur te bestrijden dan hetgeen ik zei, soda! k zal nog 1s kijken op de zak voor meer zekerheid.
En voor alle duidelijkheid, dit gaat om een TB!
Who gives a shit about a MC!en zeker al een 303?!?!
Nu iets anders wat er voorgesteld werd: de baantjes overlopen met tin en soldeerbout! :confused: Iemand die daar al iets van gehoord heeft! kan natuurlijk maar zal ik wss niet doen! Nu, ik zal flatcable plaatsen, visueel alles in orde brengen en dan nog 1s opnieuw beginnen!![]()
Bedankt voor het meedenken! Je hoeft je niet aangevallen te voelen!
Maar zoals al geplaatst heb ik de 303 volledig "gewassen" in warm water met soda! Nu, de zak soda is weg dus ik kan niet meer achterhalen welke het nu juist was! Is er een chemikus in de zaal?
Is ook op net terug te vinden. Amoniak heb ik nog niet geprobeerd.
Project ligt voorlopig stil Eerst 808 verkoopklaar maken! Enkele foto's om jullie op te warmen (word wel terug in originele staat geplaatst en volledig getest), ben nog aan't twijfelen om volledig nieuw potset van TT in te plaatsen:

plaats iig even de orginele step knoppen terug aub, dat staat een stuk netter![]()
Spuit m roze dan komen die zwarte stepknoppen er nog beter uit......
ik pest penik alleen maar hoor....