Roland MV-8000 Backup

Julest

Stamgast
Beste mensen,

Ik heb helaas met het kopiëren van samples de bestanden van mijn project folder overschreven :stupid. Ik heb helaas geen backup cd's. Heeft er iemand een idee waar ik deze vandaan kan halen of wat ik moet doen? Ik kan nu geen nieuwe projecten meer aanmaken of beheren. Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Julest

Sorry ik heb wel twee cd's gevonden. De demo project data cd en de song template data cd. Zijn dat de cd's die ik moet hebben voor een backup? Niet dat ik zometeen al mijn instruments en patches kwijt ben.

PS. Ik heb nog even verder gezocht en het kan zijn dat mijn system folder in de war is geraakt door de mv-8k met de computer te connecten. Ik heb alleen niet het veel besproken probleem met windows media player want die gebruik ik niet. Misschien wel dat het zelfde kan gebeuren als je winamp aan hebt staan tijdens de connectie. In ieder geval zijn al mijn presets kwijt en kan ik geen nieuwe projecten meer aanmaken. Ook kan ik geen patches meer laden. Ik zou opzich alles graag naar de fabriek instellingen terug toveren maar heb helaas geen backup van alle presets, patches, intruments enz. Kan iemand me helpen? Thanks!

Laatst gewijzigd:
Back