Aanpassingen chatbox

Van mij zouden de avatars niet bepaald hoeven. Op mijn display zien ze er door de 'verkleining' toch al erg verkreukeld uit.

Als je tòch avatars zou willen zien, dan nog liever in het lijstje met aanwezige sjetters.

Van mij zouden de avatars niet bepaald hoeven. Op mijn display zien ze er door de 'verkleining' toch al erg verkreukeld uit.

Als je tòch avatars zou willen zien, dan nog liever in het lijstje met aanwezige sjetters.
Het is me nog niet helemaal duidelijk welk voorstel de meerderheid heeft...Ik maak er wel even een poll van :)

kan je niet "optioneel" toevoegen ergens in de opties?
zodat iedereen voor zichzelf uit kan maken of ie avatars wil zien of niet?

Nope, we hebben de smaken aan of uit. Laat maar weten dus :)

Kan er geen 020 (error) filter in de chat hehe

Ik heb niet deze hele thread doorgelezen (en ga dat ook niet doen) dus vergeef me als ik dubbel post.

Maar ik zou het handig vinden als je direct naar de laatste post van de thread wordt geloodst als je in het rechterwindow clickt. En niet aan het begin staat.

Ik vind die rechter window trouwens erg fijn.
En bne over de chat overall ook zeer te spreken.

Goed werk moderators!

Goed, na 7 dagen staat de teller op 8 voor en 10 tegen, bij dezen zijn de avatars uit de chatbox verdwenen. Dank voor uw input!

Door naar de volgende aanpassing :D

klein dingetje nog
als ik chat en privechatberichten verstuurd ..

...

als ik op enter druk in het scherm word blijkbaar de annuleren/cancel button gebruikt ipv de submit/stuur knop

Ik kan dat niet helemaal terugvinden in de code, sorry. Er komt binnenkort een nieuwe softwareversie van onze chatbox uit, hopelijk is het daarin opgelost :)

Back