Duisterrrrrrrrrr?

Ik vind hem niet heel bijzonder wel leuke sferische laagjes (ijle hoge synth)erin, die acid en up/down toonladder synth vind ik minder.

Ik zat ook effe die Nebula track te luisteren die de vorige poster aanhaalt ook:

Die is echt profi vind ik, mooi sfeerische trens/goa achtige (in de goede zin van het woord ditmaal) Die drums is wel leuk ineens die erin komen, had ik niet meer verwacht, had ook niet eens gehoeven meer wmb... :P

Ik vind hem niet heel bijzonder wel leuke sferische laagjes (ijle hoge synth)erin, die acid en up/down toonladder synth vind ik minder.

Ik zat ook effe die Nebula track te luisteren die de vorige poster aanhaalt ook:

Die is echt profi vind ik, mooi sfeerische trens/goa achtige (in de goede zin van het woord ditmaal) Die drums is wel leuk ineens die erin komen, had ik niet meer verwacht, had ook niet eens gehoeven meer wmb... :P

Thanks voor nebula, is idd wel een van de betere tracks :D

...en ook na een keer of 30 luisteren blijft The Dark Track enorm vet :D Die gitaarachtige sound doet het hem. Maar qua lengte had ie wel wat meer in de buurt bij The Box mogen komen:P

En Nebula had zo op Selected Ambient Works van Aphex Twin kunnen staan.

s het nu klaar met dat geslijm!!!! :P

... als je hem echt goed vond,.. had je hem meteen gedownload zou ik zo denken ...

Ik was te laat om hem van rapidshare te trekken en via myspace downloaden is altijd zo omslachtig... luiheid. pff :D en eigenlijk luister ik toch bijna alleen maar youtube en myspace enzo, heb nog maar zelden de mp3player aan.

Ik zal een kijken. anders moet je maar je emailadres geven en dan stuur ik het je wel door :)

Tnx. Done:)

Niet om te slijmen (ik denk, ik zeg het er maar even bij), maar ik vind het een heel mooi sfeertje hebben. Niet zozeer duister maargoed.

Op een of andere manier moest ik terug denken aan delen van de soundtrack van Merry Christmas Mr Lawrence, zoals deze voorbeelden:

Niet letterlijk dat het er op lijkt, maar qua sfeertje toch stiekem wel.

Verder vind ik dat de track nog wel wat aan afwerking nodig heeft. Nu is het in feite alleen een loop waar eens per zoveel maten een elementje bijkomt en that's it.
Het arrangement mag dus spannender en her en der misschien nog wat versierseltjes.

Space track. Love it! Vleugje ambient door de techno. vrouwelijke schoonheid in een track ++

Hey!! Niet gedacht dat deze thread nog zou opduiken. Leuk dat je zo enthousiast bent Zmooc !! :D:D:D

@Subgroover: Dankje voor het compliment over het sfeertje ! :) Ja qua arrangement zat ik wel wat vast in deze track, ik heb er wat mee gesukkeld en het dan gelaten voor wat het is.
Als ik soms denk vast te zitten, en ik ploeter en verander te veel aan een track, dan verkloot ik het meestal. :p

Back