Ik heb gister iets geks ontdekt bij mijn jx3p. Het feit wil namelijk dat ik bij osc 1 alleen nog maar uit de octave ranges 8' en 4' kan kiezen. De laagste stand, dus 16', is niet te selecteren. De knop welke als switch dient hiervoor, namelijk de preset bank select knoppen werken prima. Zowel bij het selecteren van presets als bij het switchen tussen golfvormen is niks aan de hand. De knop is niet defect dus, lijkt me.
Bij osc 2 kan ik deze 16' range wel kiezen hier is niks aan de hand.
Wanneer ik op gehoor een preset selecteer met osc 1 in de 16' octave range dan kan ik wanneer ik deze naar range 8' of 4' verander niet terug naar 16' zetten, terwijl dit in de preset wel opgeslagen zat.
Ik kan nu alleen een range van 16' selecteren door een preset aan te passen waar deze instelling in zit, en de rest van de patch aan te passen behalve de 16' setting. Behoorlijk irritant.
Wie o wie kan me iets vertellen hierover...
Ik verwacht niet veel respons maar ik wou het toch eens hier neer zetten.
Bij osc 2 kan ik deze 16' range wel kiezen hier is niks aan de hand.
Wanneer ik op gehoor een preset selecteer met osc 1 in de 16' octave range dan kan ik wanneer ik deze naar range 8' of 4' verander niet terug naar 16' zetten, terwijl dit in de preset wel opgeslagen zat.

Ik kan nu alleen een range van 16' selecteren door een preset aan te passen waar deze instelling in zit, en de rest van de patch aan te passen behalve de 16' setting. Behoorlijk irritant.
Wie o wie kan me iets vertellen hierover...
Ik verwacht niet veel respons maar ik wou het toch eens hier neer zetten.