Het blad interface

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
En die magazine heeft voor mijn weten nog nooit een verslag van de korg oasys uitgebracht.Maakt het kort,kan me vergissen,maar ben abonnee van dat blad al jaren,en nog nooit iets of wat over korg oasys.Waarom?
Niet capabel genoeg,om deze synth uit leggen heren interface?(tuurlijk kunnen jullie dat,maar waarom niet?)?Want dat is het eerste wat direct in me opkwam,of het interesseert het de lezer niet vanwege te duur?Het is een synth of niet?Dus uiteraard interesseert het de lezer?Maar van het minste soft synth een verslag maken doet het blad wel!

Waar mensen zich anno 2009 al wel niet druk om kunnen maken zeg.

of heeft interface nog nooit van korg gehoord ?

of de importeur zo'n lamme tak dat ze geen demo unit hebben ?

Zat laatst in de trein.
Dat was een interfeest. :)

Puik topic en terechte klacht, al die blaadjes zijn hetzelfde tegenwoordig... de eerste de beste softsynth krijgt een uitgebreid verslag en bv de Machinedrum UW sps 2 krijgt 2 halve a4tjes als je de fotos niet meetelt :)

Zo'n blad is een veredelde reclamefolder. En dat zijn zo'n beetje alle bladen. Sterker nog alle media draaien op reclame (of belastinggeld).

Zo'n blad is een veredelde reclamefolder. En dat zijn zo'n beetje alle bladen. Sterker nog alle media draaien op reclame (of belastinggeld).
Fair enough dat is nou eenmaal hoe de werled werkt, maar over zon fijn apperaat als bv die machinedrum kun je toch wel wat meer kwijt?

Interface?

Das toch hetzelfde als een dixons folder?

Interface?!? je betaald toch ook niet voor je OTTO of wehkamp?
is echt een prutblad....heeft TS toevallig een KORG en voelt hij zich in de broek gezeken omdat er nog nooit aandacht aan "zijn" synth is besteed? :D

Keyboard of synth?

Keyboard of synth?

Kreeg laatst (3 maanden terug) de melding dat ik de korg oasys in een fout rubriek te koop had gezet. Meneer marktplaats had hem maar even weggehaald bij de Synths en bij de keyboards gezet haha. Tja dan ben je echt goed op de hoogte. Ik denk dat tegenwoordig vele synths (hardware) die de aandacht verdienen niet genoeg aan bod komen in de bladen. En wees ook realistisch, een korg oasys is niet in 10 blz. te bespreken (toch verkoop ik hem vanwege complexiteit en tijdgebrek). Enige goede indruk krijg je door de videoplayer op de site www.karma-lab.com.

De Interface is wel een lekker positief blad. Alles wat ze reviewen vinden ze volgens mij HELEMAAL DE BOM.

Het enige dat nog ontbreek is een 'Koop NU!' knop op de pagina.

juist , daarom hadden ze die korg ook erin moeten zetten.
deze zaak stinkt !
terechte klacht

Ja, terechte klacht.
Ik eis trouwens ook dat de Donald Duck per ommegaande weer overgaat tot het plaatsen van mentaal uitdagender stripwerk, want de laatste jaren is het intellectueel gehalte ver te zoeken.
Nee, dan vroeger... toen zat je als jongeling nog werkelijk gekluisterd aan het bontgedrukt papier!

Back