Daar het NordUSA.com-forum waarschijnlijk voor eens en voor altijd platligt en ik nooit antwoord heb gehad op m'n vraag aldaar... (dat went wel
)...
Het jammere aan de Nord Modular G2 vind ik de groene lcd-displays.
De blauwe displays op de Nord Stage / Nord Wave (met hetzelfde aantal lijnen en dots) hebben een hoger contrast voorgrond - achtergrond en zijn beter leesbaar. Eerlijk gezegd is het ook een mooiere kleur, m'n G2 lijkt nu op een kerstboom
.
Zijn deze lcd's gewoon te bestellen? 'k Zou die 5 displays op de G2 graag (laten) vervangen (door 'n technicus, ken er zelf niks van)... indien het mogelijk is. Hebben die blauwe dezelfde specs als de groene, qua voltages, aansluiting op PCB, ... ? Wat kost zo'n grapje per stuk? ...
Bedankt alvast!
)...Het jammere aan de Nord Modular G2 vind ik de groene lcd-displays.
De blauwe displays op de Nord Stage / Nord Wave (met hetzelfde aantal lijnen en dots) hebben een hoger contrast voorgrond - achtergrond en zijn beter leesbaar. Eerlijk gezegd is het ook een mooiere kleur, m'n G2 lijkt nu op een kerstboom
.Zijn deze lcd's gewoon te bestellen? 'k Zou die 5 displays op de G2 graag (laten) vervangen (door 'n technicus, ken er zelf niks van)... indien het mogelijk is. Hebben die blauwe dezelfde specs als de groene, qua voltages, aansluiting op PCB, ... ? Wat kost zo'n grapje per stuk? ...
Bedankt alvast!