Iomega SCSI Zip drives nog te koop ?

Ik heb er ééntje liggen, nooit gebruikt (nou één keer dan) plus 5 250 mb schijfjes. Dus extern Iomega SCSI zipdrive.
Doe maar een bod.

Eric

Je kan dus in de toekomst gewoon zo'n externe Iomega ZIP USB/firewire (250/750) dan aan je nieuwe sampler hangen hoop ik?(of dat is de bedoeling)
Ik hou die PC daar liever tussenuit, als ik ooit met een nieuwe sampler en met PC in de studio ga werken, zie je(extra backuppen op CD-R/HD via/van PC lijkt me dan weer wel interessant)

Origineel geplaatst door sander
Gelukkig dat er al SCSI-> USB converters zijn. Ook kan je in de MPC diverse alternatieven inbouwen.
Ik heb em al gezien met een smart card reader.

kan ik daar dan mee weg door zoiets te gebruiken met een USB zip 250 op mijn oude Akai S2000?

Ik heb ook ooit gehoord dat sommige mensen interne zipdrive's helemaal hebben omgebouwd tot mooie externe zip kastjes, als hier mensen zijn die weten hoe dat moet hoor ik dat graag.

Ik vind het vervangen van SCSI door USB maar een slechte zaak.. zo traag.

Geef mij maar een sampler met firewire!!

Ik heb ook de wereld afgezocht naar een iomega SCSI maar het mocht niet baten. Ik wou mijn RS-7000 via SCSI laten communiceren maar dat ging dus mooi niet door. En direct mn PC in via een SCSI kaart is ook een drama. Hoeveel mensen hiermee wel niet een probleem hebben zeg! Ik heb ook aardig wat e-mails van Yamaha in de tussentijd gekregen omdat het niet 123 op te lossen was, tot vandaag de dag. Dan maar een Xtra SM kaartje :(

volgens mij heeft Music House in Utrecht (030-6065009) er nog een stapel liggen dwz: interne ZIP drives die in een mooi kastje zijn gebouwd. Dat zouden wel eens de allerlaatste kunnen zijn...

Een jaartje geleden, toen ik ook dacht dat alle externe SCSI Zip drives verleden tijd waren, heb ik er gewoon eentje kunnen bestellen. Weliswaar via mijn vader's bedrijf, maar conclusie is dat ze nog niet zo lang geleden gewoon in omloop waren. Alleen niet bij kleine computerwinkels etc. Gewoon een keertje zoeken naar groothandels o.i.d., of anders tweedehands. Succes ermee!

BasicSystem heb je toevallig nog een adresje of een homepage van die gasten van C-LAB.

Back