• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Studio Opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Boemtsjak

tsjinge tsjinge boemtsjak
Tijd om hier wat ruimte vrij te maken, dus de volgende spullekes gaan de deur uit:

Te koop aangeboden:

-= Roland Juno-106 =-

In goede staat. Is net gecalibreerd en nagekeken, stemmen doen het allemaal perfect. Met manual en netsnoer.

Prijs: 375 Euro

-= Casio VZ-10M =-

19-inch synth module met interactive phase distortion, opvolger van Casio's CZ-serie. Klinkt ongeveer als de Yamaha DX-7 II, leuk voor belletjes, piano's, orgels en basjes. Is makkelijker te programmeren dan een DX-7 dankzij groot grafisch LCD scherm. 16-stemmig polyfoon en 4-voudig multitimbraal. 64 preset en 64 user patches en op de ROM card staan nog eens 128 preset patches. Voorzien van MIDI, een mono uitgang en twee assignable uitgangen. Achtergrondverlichting display is pas vervangen. De module is zowel technisch als optisch in goede staat en kommt mit Bedienungsanleitung, kopie van Powerplay VZ boek, een ROM card en netsnoer.

Prijs: 200 Euro

-= Korg DSM-1 =-

19-inch digitale sampling synthesizer module. Unieke kruising tussen een sampler en een synthesizer met een digitaal sample/harmonic synthesizer gedeelte met daarachter analoge filters en VCA's. 12-bitter met maximaal 64 seconde sampletijd. Samplefrequentie van 16 KHz t/m 48 KHz. 64-stemmig polyfoon en 16-voudig multitimbraal. Aansluitingen voor MIDI, Mix uitgang en 16 individuele uitgangen. Technisch en optisch in goede staat, inclusief kopie manual en een stapel diskettes (HD) met samples en natuurlijk een netsnoer.

Prijs: 250 Euro

-= Alesis MicroLimiter =-

Stereo compressor/limiter uit de Micro-serie (breedte is 1/3 van 19-inch) van Alesis. Met instelbare inputvolume, releasetijd en outputvolume. LEDs geven de compressieratio aan. L+R mono jack in- en uitgangen. In goede staat, met kopie manual en adapter.

Prijs: 40 Euro

Foto Juno-106

Foto Juno-106

Een foto van de Juno-106:

Attachments

• juno106.jpg
    juno106.jpg
    33,7 KB · Bekeken: 118
Hartelijk dank voor de mooie foto's. Deze modellen had ik werkelijk nog
nooit gezien.

Suuk6 !
ISPdeRuiter

Re: Te Koop: Studio Opruiming

Origineel geplaatst door Boemtsjak
-= Roland Juno-106 =-
In goede staat. Is net gecalibreerd en nagekeken, stemmen doen het allemaal perfect. Met manual en netsnoer.
Prijs: 375 Euro

3V Batterij is vol? Alle oscillators werken (zelftest gedaan)? Misschien ook even vermelden want je biedt redelijk goedkoop aan...

Ik zit zeker niet op te letten. Nog te veel onder de indruk van "vrouw of gear" of zo :)

Re: Re: Te Koop: Studio Opruiming

Re: Re: Te Koop: Studio Opruiming

Origineel geplaatst door wesko
3V Batterij is vol? Alle oscillators werken (zelftest gedaan)? Misschien ook even vermelden want je biedt redelijk goedkoop aan...

Iets te laat, maar zeker een goed idee om in het vervolg te doen. Bedankt voor de suggestie. :)

Maar hier alsnog een korte samenvatting van de checklist die de 106 doorlopen heeft:

Ik heb de hele Juno-106 service procedure van Roland afgewerkt. Dat betekent dat ik de voeding, DCO's, VCA's en VCF's, Noise, PWM en Chorus allemaal heb getest en afgesteld volgens de specificaties van Roland. Daarnaast heb ik de spanning van de backup batterij voor het geheugen nagekeken en het keyboard en MIDI op hun functioneren getest. En de 106 is zonder problemen door al deze tests gerold.

Je bent trouwens de 2e die zegt dat ik m'n Juno-106 goedkoop aanbiedt. Degene die dat het eerst zei is nu in het bezit van een mooie, goed werkende en klinkende 106. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back