MS-10 duur!

Dat is het wel zo'n beetje ja, marktwerking dus :)

ik zie het op ebay ook. Wat je ziet wat voor bedragen er af en toe (of eigenlijk wel vaak) worden neergelegd voor toch niet zo heel zeldzame gear.
Het veilingssysteem heeft hier ook zijn debet aan. Als 2 of 3 mensen iets heeeel graag willen hebben dan kan het snel heel hard gaan.

Wat dat betreft vind ik ons V&A hoekje wel fijn. 8~

Gear is sowieso raar spul, het heeft functionele, esthetische, nostalgische en intrinsieke en verzamelaarse waarde.

Verder is het zo dat als iemand iets boven de marktwaarde heeft gekocht er niet zo graag verlies op wil maken. Andere verkopers/kopers gebruiken dit dan weer als uitgangspunt.

die nomore moet niet zo lullen. wat een eikel is het ook... ow. wacht ff.hehe

ik zocht ff op ms20 en kwam dit draadje tegen. en verdomme, Net nu ik erachter ben gekomen dat een ms20 wel iets voor mij zou zijn ;)

Nog een factor die meespeelt is dat ze niet in grote aantallen aangeboden worden (ms10 meer dan 20 wel). Dus ALS er dan 1 wordt aangeboden is hij ook wel vrij snel weg.
Daarnaast, als je al 1000 euro ongeveer wilt uitgeven is die 200 ook niet zo bizar veel meer.. Gelukkig issie eigenlijk alleen maar echt leuk met de ms50 erbij, en dat heb ik nou weer net niet liggen (gelukkig eigenlijk hehe).

En als je echt wil lache, de ms20 controller voor de legacy gaat al voor behoorlijke prijzen op ebay :stupid:stupid

die van mijn was 300 gulden...

heb die twee van mij ooit nog eens voor resp 350 +250 ( 1 knopje en 2 runbbertjes niet meer orgineel) gulden verkocht..... damals

die nomore moet niet zo lullen. wat een eikel is het ook... ow. wacht ff.hehe

ik zocht ff op ms20 en kwam dit draadje tegen. en verdomme, Net nu ik erachter ben gekomen dat een ms20 wel iets voor mij zou zijn ;)

Nog een factor die meespeelt is dat ze niet in grote aantallen aangeboden worden (ms10 meer dan 20 wel). Dus ALS er dan 1 wordt aangeboden is hij ook wel vrij snel weg.
Daarnaast, als je al 1000 euro ongeveer wilt uitgeven is die 200 ook niet zo bizar veel meer.. Gelukkig issie eigenlijk alleen maar echt leuk met de ms50 erbij, en dat heb ik nou weer net niet liggen (gelukkig eigenlijk hehe).

En als je echt wil lache, de ms20 controller voor de legacy gaat al voor behoorlijke prijzen op ebay :stupid:stupid
@nomore
volgensmij hebje vast meer betere gear gehad
de ms20 is zn geld niet waard !!!
xokomaar op .........: ?
iig staan hier ms10 /20 ms10 is met zn 350 waarde aangekocht best leuke/patchable vet filter sounding synthje

de ms20 daarinbtegen heeft meer mogelijkheden die niet egt byzoonder te noemen ,..zijn !
en slap / lees ; silky filters geen egt oud korg notch filter
beter haalje een goed korg ms 20 in huis
daar ligt de klank karakter denkik
net s de sem module waarik zelf veeeeeeeel meeeeeeer van weg ben

die zijn in meerdere facetten te koop ms20 analoge solutions heeft de filtered cofee ,..is een rack met 20+ in / outs
egt mooie demos
4a500 eu 2e hands ???
er zijn best veel clone filters modules gemaakt vd ms20
ik denk dat ie zn 1200 eu egt niet waard is
zelfde de helft net eigenlijk

liever een monopoly / pro one
of idd een sem module

check dan asje de cash hebt de semtex
een lijkt mij egt leuke semi modulair met goed karakter

ola kryg boze responses van korg nerds ...:z:z

@nomore
volgensmij hebje vast meer betere gear gehad
de ms20 is zn geld niet waard !!!
xokomaar op .........: ?
iig staan hier ms10 /20 ms10 is met zn 350 waarde aangekocht best leuke/patchable vet filter sounding synthje

haha, ja, nou, het was meer ff een voorbeeld. alsof ik 1200 voor een ms20 ga neerleggen :z

Een voordeel de ms20 niet zo heel groot is, ik kan op 1 plek nog wel wat de hoogte ingaan, maar dat is het dan nog echt.

Als je nog wat tips hebt voor klein analoog gedoe graag!

Back