Alien Robot Dance
BRiES
Ik 'drum' vaak over heel mn track de drums in met mn keyboard-midi controller. Geluiden komen dan uit Drumatic VST waar ik dan nog eens een realistische snare en hat uit samples ga bovenop 'drummen'... Soms 'drum' ik een loop van 8 maten en gebruik ik die telkens opnieuw, met her en der een wijziging die ik dan programmeer (lees: blokje een beetje evrslepen in je sequencer) maar soms is heel het nummer echt gewoon manueel ingeramd via de midicontroller. Daarbij probeer ik te drummen als een echte drummer zou doen (qua ritmes dan) Vaak neem ik de drumatic drums gewoon 4 to the floor en de gesamplede drums iets 'rocky-er', met hier en daar een flammetje, een rolletje of andere maffe varianten...
Drumatic hihats hou ik wel meestal op loops die ikzelf inspeel, van een maat of 4 - 8, als ik anders een heel nummer (3 minuten) 16de noten zit in te rammen kijkt mijn vriendin wel heel raar op, en denkt ze dat ik even gek word...
Grtz
ARD
Mijn shizzle is te vinden op www.myspace.com/simonderycke
woord
Drumatic hihats hou ik wel meestal op loops die ikzelf inspeel, van een maat of 4 - 8, als ik anders een heel nummer (3 minuten) 16de noten zit in te rammen kijkt mijn vriendin wel heel raar op, en denkt ze dat ik even gek word...
Grtz
ARD
Mijn shizzle is te vinden op www.myspace.com/simonderycke
woord
toch niet erg....