Gitaristen ook welkom?

lievendv

Nieuwkomer
Dag iedereen!

Na jaren wat (zeer amateurstisch) ge "dj't" te hebben kom ik toch ook nog hier terecht. Ik bezit zelf geen synths ofzo; ik ben eigenlijk gitarist. Het gebeurde wel al eens dat ik op een thread van SF uitkwam als ik info zocht over iets dat met andere zaken te maken had in de muziek dan synths...
En das maar goed ook want muziek is niet iets dat je in hokjes mag duwen.

Hoewel ik niets ken van midi aansturingen, sequencers, LFO's and whatsoever heb ik mijn fair share an signaalmanipulatie, muziektheorie en creativiteit nog wel meegekregen. Ik heb in ieder geval al veel geleerd van die SF Wiki die eral heel mooi uitziet; hoedje af :mexico: :maffia:

wat basic info; ben van 1982, woon in Mechelen, en nee, "Lieven" is geen meisjesnaam :p .

Weest welkom!

Er zitten hier wel meer gitarsiten.
Ik vind juist de kruisbestuivingen erg interessant.
Gitaarsynths, rhodes door gitaarversterkers, gitaarpedale op synths enz enz.

En daarnaast ben ik groot voorstander van een geheime invasie door gitaristen met als uiteindelijk doel dat de gitarist aan de macht komt binnen synthforum. :)

hey hey

Nog een gitarist. Welkom! Ook ik mag me tot het kleine clubje gitaristen rekenen die het synthforum rijk is :mega:

Ik speel nu bijna 21 jaar klassiek gitaar en momenteel ben ik wat aan het experimenteren met het implementeren van stukjes gitaarspel in mijn (voornamelijk) analoge setup!

Weest welkom!

Er zitten hier wel meer gitarsiten.
Ik vind juist de kruisbestuivingen erg interessant.
Gitaarsynths, rhodes door gitaarversterkers, gitaarpedale op synths enz enz.

En daarnaast ben ik groot voorstander van een geheime invasie door gitaristen met als uiteindelijk doel dat de gitarist aan de macht komt binnen synthforum. :)

hey methjouw ...dit ruik naar een kromplot ...
gitaristen binnen smokkele.. en dan proberen de uber modulair pimp van zn troon te stoten ...adee gebroed zijt ge ..........:D

on topic weeswelkom ..asje goed kijkt ...zie je genoeg ...hihi
wat ook een gitarist kan bekoren
bv probeers een sghereman achter je ...flapdrol ricken bacher
evt een ultra vintage ibanez/ dynacord fxje
evt een gitaar synth aka de korg x911 retro ten top en asje kan playen misschien wel leuker dan een ms10 en cheaper

oja ik heb een avatr gehad incl t hexaphonix component
meteen een gitaar gechecket ...kan geen noot spelen maar een lol watk had toen o o o o
toevallig loopt ter hier o genoeg man met kennis rond ! die je inde rondere wereld kan verder helpen van sounds en bounds
:z:halleluja
cya

welkom op het gitaar-forum, soms zijn er wel eens wat mensen die toesten spelen, maar daar hoef je niet op te letten.
tis toch wel een LP he?, anders is een tele ook wel goed....................
maar een modulair kan er bij gebrek aan een gitaar ook wel mee door.
welkom, en de groet'n,
jeroen

attachment.php

:D ;) Welkom!

that's nice, zo leren we allemaal nog wel iets denk ik :)

nee tis geen sg, lp, tele, rickenbacker maar een Standard Strat (stereotype hé :) ) maar 't is wel ne linkshandige (dus kan je nooit eens deftig op andermans gitaar spelen)

Verder nog 2 amps: kleine Vox en grotere Vox
paar boss, korg en digitech pedalen

Leuk een snarenplukker, jammer dat je niet wat interesantere effect pedalen gebruikt. Maar wat niet is kan nog komen. In iedergeval welkom.

Back