Eindelijk zit ik nu ook in een NL - forum!

dank julie allemaal voor de welkome woorden.
Goed gezien, de ava is van een memorymoog. Daarnaast heb ik 3 mini's, taurus1, sonicV en diverse signal processors van moog. Voor het moderne heb ik een k2000 en k2500sx. geluid kleur ik verder met bakken van TC electronics en de Q2 van alesis. Als eigen productie heb ik zo 4 CD's gemaakt, alleen weet ik niet goed om deze verder uit te geven. Dus is het meer een vriendenproduktie dan iets anders. ik denk dat ik binnenkort aan een eigen homepage ga werken waar ik samples van de cd's ga neer zetten. En natuurlijk meer info over de apparatuur.
tot horens - nu weer even werken.

Haha ! nu weer even werken...

Dat lukt je niet meer, nu je het forum ontdekt hebt! :) 3 mini's beter! Hoeveel zijn er van leo geweest? ;)

Origineel geplaatst door John
Nee hoor, ik woon er wel dicht bij. Ik werk in Delft, bij TNO (toegepast natuurwetenschappelijk onderzoek). Zogezegd ben ik meer onderzoeker dan muziekant.

Heyyyyyy een collega TNO'er! Ik werk namelijk ook bij *kuch* TNO. Bij TNO-TPD om precies te zijn. Vind je het ook zo fijn om voor dit geweldige bedrijf te werken? ;)

Arv

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Haha ! nu weer even werken...

Dat lukt je niet meer, nu je het forum ontdekt hebt! :)

Damn Johhny, je hebt MEER dan gelijk! Okee, nu vind ik het werk wat ik nu doe niet zo verschrikkelijk boeiend, maar toch!

he John ! welkom

nog even en je hoort er niet meer bij zonder mini ;)

maar ik ben ook blij met me k2000 hoor :)

en ik ben ook erg benieuwd naar wat die MQ uitbreiding kost !!

maar dat terzijde !

-------------

heb het gechecked

maar ze sturen hem gewoon door naar duitsland

prijs voor upgrade van 25 naar 75 voices = 295 eurootjes

Laatst gewijzigd:
Jongens - werken lukt nog steeds. En wat mijn mini's betreft het volgende:
Mini uity 1974, heel lang destijds voor gespaard. is nog in volledige originele conditie. wat gebruikerskrasjes maar dat mag ook wel
Mini uit 1976 via een figuur uit de VS, is er een met nieuwe VCO's. Lag deels in puin op electronica na. Gerestaureerd en ik speel er mee in de band.
De laatste mini is uit 1972. Gladde wieltjes maar ooit is het paneel vervangen. Ook hier zitten nieuwe vCO's in. Moest veel aan gebeuren, alleen het hout was mooi.
Ze gaan NIET de deur uit want ik ben er veel te blij mee, en ik heb ze nodig in de band of als ik wel eens wat doe voor studio het pand in vlaardingen.
overinens heb ik ooit mijn 1974 mini aan arjan lucassen uitgeleend tijdens zijn opnamen van zijn 1ste solo cd. ik bediende de mini qua geluid en kleem detemeijer speelde de solo's in.

Back