Eindelijk zit ik nu ook in een NL - forum!

John

Stamgast
:D Hoi - Ik be John, uit Schiedam (bekende Jeneverstad :maffia:). Na jaren en jaren weer redelijk terug in de muziek (naast mijn gewone werk). veel info hier te vinden, dus ik hoop een toets bij te kunnen dragen.
Sinds kort met oude bekenden weer in de studio voor een CD (http://www.fontein-communicatie.nl/eternity.htm)
Zelf een super Moog fan - had ooit een aardige collectie - door drukte veel verkocht (WAAAAH=( :confused: =( ), maart inmiddels weer aardig op toetssterkte. Naast Moog mag ik graag de Kurzweil aanraken. Ben momenteel bezig om een super oude Moog Musonics Sonic V te restaureren.
heb veel kennis op Moog synt gebied, dus kan ik deze of gene een helpende hand bieden in geval van nood. Specialiteit is de MiniM.
Doet maar reageren . . . . .:doei:

nou john welkom
ik zat vanmorgen nog te kijken wanneer je lid zou worden
kijk mijn avatar daar staat je oude ppg wave

cheers wijnand

Beter. Ik denk dat jij een groete vrind van leo gaat worden.

Enne welkom op ons nederige stulpje.
Mag ik vragen hoe je hier verzeild bent geraakt?

uhhh eigenlijk via wijnand. ennuh leo is dus ook al bekend. ik heb pas nog zijn mini gestemd -dat ding beet gewoon van falsheid. maar is nu weer lief!
Zeg - hoe krijg ik in de linkerkand een mooi plaatje erbij - vind ik wel wat hebben . . . . .

Heb je mooi plaatjes dan? Zon plaatje heet avatar. Lees de FAQ en daar staat uitgelegd hoe t moet ;)

Hoihoi, op dat plaatje linksboven klikken als je op de hoofdpagina bent (waar ook "bekijk nieuwe berichten" staat)

Welkom hier!

hee ik heb een keer wat van je gekocht
je was toen je hele tuin aan het verbouwen

Dat is wel even geleden. De tuis is gelukkig klaar (man krijg nog rugpijn - net alsof je een paar trappen met een polymoog in kist heb gesjouwd).
Kleine wereld toch hier!!

volgens mij was het de boss RGE-10 EQ

Bijna - het was een chorus. ik zie dat je nu wat steviger spul om te chorussen (oa midiverbIII) hebt. Waar is die chorus nu?

oja die chorus
die heeft izmar nu
maar ik gebruik geen chorussen :)

zie ik, maar je kan ze wel mooi maken. overigens zomz iz choruzzen wel grappig als bijgeluid.

welkom

welkom!!!! En ik had ook een vraagje je werkt niet bij TSI
benelux in schiedam ????inporteur waldorf

Nee hoor, ik woon er wel dicht bij. Ik werk in Delft, bij TNO (toegepast natuurwetenschappelijk onderzoek). Zogezegd ben ik meer onderzoeker dan muziekant.

oke relex maar weet je of ze daar ook micro q voice
expentions inbouwen van 25 naar 75

nee weet ik helaas niet. kan niet op hun buro kijken. heb je ze al begeld? 010 2470-039 of e-mail jamesb@ibmail.nl

successsssssssssssssss

hé John, kan jij ook een polymoog repareren?? leuk dat je er bent.

Welkom! Welke Moogs heb je nog? Je avatar lijkt me een Memory?

Back